fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מבחן בוזגלו עבר בהצלחה

בחירות 2012 בבית חולים נהריה: היו"ר המכהן איציק בוזגלו, נבחר לקדנציה נוספת לאחר שזכה ברוב סוחף. זיו פרבר, שנהנה מאחוזי תמיכה גבוהים, נבחר לנציג האקדמאים. איברהים אגא, נבחר לנציג הפרא-רפואי בוועד. בוזגלו משלים 21 שנים כיו"ר הועד
איציק בוזגלו
המצב רק הולך ומחמיר. בוזגלו (צילום: רוני אלברט)

בבחירות שהתקיימו לועד העובדים של בית החולים נהריה, נבחר איציק בוזגלו, היו"ר המכהן, לקדנציה נוספת, שמינית במספר. בכך משלים בוזגלו 21 שנים בראשות הוועד. בנוסף, הצליח בוזגלו להכניס לוועד את כל קבוצת המתמודדים בה תמך, מה שמבטיח לו רוב מוחלט בקדנציה הקרובה. בבחירות הציגו 20 עובדים את מועמדותם וההשתתפות היתה גבוהה מאוד כשאחוז המצביעים הכללי עמד על 75.4%.

איציק בוזגלו
"מאמינים בי". איציק בוזגלו (צילום: עצמי)

בוזגלו, שכאמור זכה ברוב הקולות, נהנה מתמיכה של 72.6% מקולות העובדים. איברהים אגא, שהתמודד מטעם סקטור הפרא-רפואי, זכה ב-68.5% מקולות הבוחרים. הניצחון בהפרש הגבוה ביותר היה של זיו פרבר, נציג האקדמאים, שזכה לתמיכה של 75% מקולות העובדים. ואלה הנבחרים: איציק בוזגלו, איברהים אגא, שמעון פריינטה, רונן בן שושן, עמוס פולט וזיו פרבר. חגית חתן, שנבחרה אף היא, החליטה להסיר את מועמדותה ולהתפטר. במקומה נכנס לוועד יוסי יהודה.

בוזגלו: "התוצאה מלמדת יותר מהכל על האמון הרב שהעובדים רוחשים לי ולהרכב הנציגים שפועלים לצידי בוועד. חרטנו על דגלנו להמשיך ולפעול לטובת קידום מעמדם של העובדים, תוך הקפדה על שמירת זכויותיהם המלאות וכך נמשיך. זאת, לצד שיתוף פעולה והבנה עם הנהלת בית החולים. אני מודה לכל העובדים שמימשו את זכותם להצביע, להשפיע ולהכריע".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות