fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליגה לאומית: עלו ממגדל למקום הראשון

עירוני נהריה ניצחה במגדל העמק (65:78) וחזרה למקום הראשון בטבלה הלאומית * מכבי שלומי הפתיעה את הפועל צפת (78:83) והנחילה לה הפסד ראשון העונה. חבל רק שזה קרה בגביע האיגוד ולא בליגה
ערן אסנטי
נושם אוויר פסגות. ערן אסנטי מנהריה חומק משחקני מגדל העמק בדרך למקום הראשון (צילום: מיכה פישנזון)

הקבוצה חזרה למקום הראשון בעקבות ניצחון חוץ על הפועל מגדל העמק, 65:78, ואחרי שהמוליכה ערב המחזור, הפועל גליל עליון, הפסידה בביתה לעפולה. המארחים הגיעו בהרכב חסר ועם זר אחד והקלו במעט את המלאכה על נהריה.

 ערן אסנטי
נושם אוויר פסגות. ערן אסנטי מנהריה חומק משחקני מגדל העמק בדרך למקום הראשון (צילום: מיכה פישנזון)

הקור העז ששרר באולם הקטן השפיע על שחקני שתי הקבוצות שהתקשו בתחילה לייצר נקודות. שחקני מגדל העמק, שרגילים לתנאים אלו, עלו ליתרון ראשון 5:7 (דקה 5), אבל היה זה גם היתרון האחרון שלהם במשחק. עד לסיום הרבע הראשון נהריה עלתה ליתרון 9:17 ובמשחק סבלני וחכם הגדילה את יתרונה עד למחצית, 24:38. עם תחילת המחצית השנייה ספג אנטון שוטבין עבירה בלתי ספורטיבית שהעבירה את המומנטום למארחים ובריצת 0:8 הם הצליחו לצמק ל-32:38. שלשה חשובה של אופיר הובר הוציאה את נהריה מההלם והרבע השלישי הסתיים ביתרון, 45:53. ברבע האחרון, רמת הלחץ והאגרסיביות על הפרקט עלתה ומגדל העמק התקרבה עד כדי נקודה, 55:54 (7 דקות לסיום). נהריה התעוררה בזמן ועד לסיום שמרה על יתרונה. קלעו לנהריה: נייט מילר – 21 נק', ערן אסנטי – 17 נק' (3/3 לשלוש), אופיר הובר – 12 נק', דינמה אודיאקוסה – 11 נק' (8 כ"ח), גיא דותן – 7 נק', אנטון שוטבין – 6 נק', ליאור שגב ועידו סטולרו – 2 נק' כ"א.

המאמן רועי חגאי: "משחקים צמודים כאלה הם מבחן חשוב לקראת ההמשך, כי בשני המשחקים הצמודים הקודמים הפסדנו. זה מראה שיש לנו אופי וחוסן מנטאלי".

אתה מרוצה עד כה מההתאקלמות של אודיאקוסה?
"ידעתי שהמספרים שלו לא יהיו כמו של קני לאוסון, אבל הוא מצליח לעשות את השחקנים סביבו ליותר טובים ובינתיים זה מוכיח את עצמו".

ביום שלישי (21.1) אתה פוגש האקסית שלך מהוד השרון.
"אני לא חושב שהיה בעבר מקרה שבו חמישה שחקנים ומאמן עוברים ביחד לקבוצה אחרת. יהיה מרגש, בטח בשבילנו, אבל לא אנחנו אלה שנוציא אותם מהמשבר".

צמרת הטבלה הלאומית (מחזור 14)
1. עירוני נהריה – 26 נק'
2. הפועל קצרין/גליל עליון – 25 נק'
3. הפועל עפולה – 23 נק'
4. הפועל מגידו/טבעון – 22 נק'

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות