fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליגה לאומית: גביע ראשון העונה לנהריה

עירוני נהריה זכתה בטורניר ע"ש אבי גולץ, אחרי שגברה בחצי הגמר על עפולה ובגמר על קריית אתא. השבוע היא כבר השתתפה בטורניר הכנה נוסף. ביום שלישי הבא, היא תתמודד נגד רמת גן, במסגרת הסיבוב הראשון בגביע המדינה

העונה עוד לא החלה, אבל לעירוני נהריה יש כבר גביע. הקבוצה, שהשתתפה בטורניר ע"ש אבי גולץ, זכתה במקום הראשון אחרי שגברה במשחק הגמר על אליצור קריית אתא, 70:88 (38:42 במחצית).

למרות פיגור ברבע הראשון, נהריה היתה עדיפה לאורך דקות רבות במשחק ושליטתה על הפרקט היתה די ברורה.
הקרייתים ניצלו פתיחה הססנית של נהריה וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 17:23, כששחקניה מנצלים חוסר דיוק משווע של שחקני נהריה מקו העונשין. לרבע השני נהריה עלתה נחושה ומדויקת יותר ו-4 דקות לסיום המחצית, הפכה את התוצאה.

ג'ונתן בייז צלף 4 שלשות והוריד את קבוצתו ליתרון במחצית, 38:42. קריית אתא עוד כפתה שיווין 46:46 (דקה 25), אבל מכאן תפקדה רק קבוצה אחת על המגרש – נהריה. ההגנה סגרה סוף סוף את הדרך לסל, והתקפה רצה ל-0:8 וליתרון 54:46. ככל שנקפו הדקות לסיום המשחק, הפער רק צמח והגיע לשיא 80-59 (דקה 35). עד לסיום נשמר הפער ונהריה רשמה ניצחון, 88:70 בדרך לעלייה לפודיום.

לנהריה קלעו: רמון קלמנטה – 15 נק' (11 רב'), אדם מק'קוי – 14 נק', ג'ונתן בייז – 13 נק' (4 שלשות), מוטי מוסקוביץ' – 11 נק', ניר גולן – 8 נק', עאדל מתא וערן סעודאי – 7 נק' כ"א, אבירם זליקוביץ' – 6 נק', בן אלשיר – 5 נק', אורן בן חמו – 2 נק'. כן שותפו: רון וינר, בן פריינטה ועדי בלה.

 ערן סעודאי צילום: אדריאן הרבשטיין
ערן סעודאי, 7 נק'. טורניר גולץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)

בטורניר השתתפו ארבע קבוצות: נהריה, אליצור קרית אתא, הפועל עפולה והפועל גליל עליון. קודם לגמר, ניצחה נהריה במשחק הפתיחה את עפולה בתוצאה, 67:70.

החמישייה המסתמנת היא עם הרכז ניר גולן, שהגיע מאליצור יבנה, אבירם זליקוביץ' שנחת בעין שרה משורות הפועל ת"א, מוטי מוסקוביץ' וצמד הזרים מק'קוי וקלמנטה.

שי מיניסטר
יתאמנו על שיפור הזריקות. מינסטר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

המאמן שי מינסטר, סיכם:"למרות הזכייה בטורניר, אנחנו עדיין עושים טעויות שחייבים לתקן. הטורניר הוא בעצם משחקי הכנה לליגה וטוב שאנחנו רואים את הצדדים הפחות טובים במשחקים מסוג זה. בליגה אסור יהיה לנו לטעות ונצטרך לשפר את מה שצריך"

על אחוזי העונשין הנמוכים של קבוצתו אמר מינסטר: "הגענו 30 פעמים לקו העונשין, שזה נתון יוצא מן הכלל, אבל קלענו רק 14 פעמים. למרות שניצחנו, אמרתי לשחקנים שמעתה כל אחד מהם יצטרך לעבוד באימון לפחות שעה על שיפור הזריקות מהקו".

זליקוביץ': "נבנתה פה קבוצה שמיועדת להיות בצמרת. לא צריך לצאת בהצהרות, כי אלה משחקי הכנה בלבד. מה שמייחד אותנו כרגע זה משחק ההגנה ולדעתי זה גם מה שיביא את ההצלחה".

השבוע השתתפה נהריה בטורניר הכנה נוסף, בחסות מנהלת הליגה החדשה בהשתתפות הפועל גליל עליון, אליצור קרית אתא, מכבי קריית ביאליק ועירוני רמת גן.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות