fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

להפוך 100 אחוזי נכות למימוש והגשמה

אייל סבג מנהריה, שלקה בלידתו בשיתוק מוחין, מאמן עסקי, הוציא לאור את ספרו השלישי, "פעימות שהחסרתי". המסר: לעולם אל תפסיקו לחלום, להעז, להאמין ולהגשים
אייל סבג
השקת הספר ביום חמישי הבא, במידעטק בנהריה. אייל סבג (צילום: יח"צ)
אייל סבג
אושר זה דרך חיים. אייל סבג (צילום: יח"צ)

עד לפני 17 שנים היה אייל סבג בחור מפוחד, חסר ביטחון, תלותי, עצוב, בעל כעס רב כלפי האל שלמעלה ובעיקר "קורבן" לרשלנות רפואית בעת לידתו, רשלנות ש"טואטאה" ממסדרונות חדר היולדות וגרמה לו לשיתוק מוחין, 100 אחוזי נכות. בגיל 24, עבר סבג מהפך בחייו האישיים. מהמקום הנמוך שבו היה, הוא הבין שאף אחד לא יעזור לו מלבדו, ושרק הוא יכול לנווט את ספינת חייו לחוף המבטחים בו ביקש להיות. ספר שקרא ("כוחו של תת המודע"), הוביל אותו לאמץ מודעות עצמית ומשמעת מחשבתית גבוהה, משמעת שלימדה אותו לחשוב אחרת, להאמין אחרת, להתבטא אחרת, ולהכיר בכוחם העצום של תת ההכרה והמדיטציות המודרכות.

סבג: "בעבר אפשרתי לחיים לחיות אותי במקום שאהיה זה אני שאחיה אותם. היום, לאחר המון הרצאות מול גופים ציבוריים גדולים בהן הנחלתי את סיפורי האישי ושיניתי את זווית הראייה של רבים וטובים, אני פותח את ליבי בפני כל מקהל הקשוב לו ובליין סדנאות מיוחד, מנסה לשנות במידה לא מבוטלת את פניה של החברה המשוסעת בה אנו חיים. אחת ממטרותיי היא לגרום לאנשים להבין שאושר והצלחה הם לא יעד, אלא דרך חיים…".

בספטמבר 2010 הוציא סבג לאור את ספרו הראשון "לחלום, להעז, להגשים". מעבר לסיפורו האישי, מובאים בספר עשרות תובנות, רשמים וטיפים הקשורים לעולם האימון וההתפתחות האישית. בפברואר 2012 הוציא את ספרו השני "להביט לפחד בעיניים ולנצח", ולפני חודשיים החל לשווק את ספריו בשוק הבינלאומי באמצעות AMAZON. לפני כחודש הוציא לאור את ספרו השלישי "פעימות שהחסרתי", שכבר זוכה לסיקורים רבים ומרגשים ברשת. 

חזונו של סבג: לתרום ליצירת חברה מודעת יותר, חברה בה אנשים מקשיבים לא רק למילים, לעורר אהבה וליצור חברה בה אנשים יחיו מתוך בחירה, ולעולם לא יפסיקו לחלום, להעז, להאמין ולהגשים. 

השקת ספרו השלישי תיערך בספרייה העירונית במידעטק נהריה, ביום חמישי הבא, 13 בפברואר, בשעה 19:00. הציבור מוזמן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות