fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: נותר רק לקוות

נהריה השלימה ניצחון כפול על מנס ציונה, אבל עדיין תלויה בה כדי לסיים במקום הראשון. מעלות ניצחה, אבל מחכה למעידה של עמק יזרעאל. הפועל עכו הפסידה וזקוקה לניצחון אחד
רמון קלמנטה (צילום ארכיון: מיכה פישנזון)

עירוני נהריה (לאומית)

הקבוצה השלימה השבוע ניצחון כפול על מוליכת הטבלה מנס ציונה, כשבתום משחק מותח, הנחילה למארחים הפסד ביתי ראשון העונה, 75:81.
נהריה כבר הובילה בהפרש של 19 נק', אבל רבע אחרון רע במיוחד, הביא לצמצום פערים. קלעו נהריה: רמון קלמנטה – 20 נק', אבירם זליקוביץ' וניר גולן – 14 נק' כ"א, רביב פיטשון – 11 נק' (13 כ"ח), נייט מילר – 10 נק', ערן סודאי – 9 נק' (3 שלשות), יוני דרעי – 3 נק'. נהריה הגיעה למשחק כשהיא במרחק 2 נקודות מנס ציונה, ובעיקר חבולה מנטאלית בעקבות התבוסה הביתית בשבוע שעבר לקרית אתא. שחקני נהריה הצליחו להתעלות על עצמם ברגע האמת, ומלבד הניצחון היוקרתי והבטחת המקום השני בטבלה, שלחו מסר ברור לקבוצות הפלייאוף העליון, שהעונה הכרטיס לליגת העל יעשה דרכו לעין שרה.

רמון קלמנטה (צילום ארכיון: מיכה פישנזון)

המאמן שי מינסטר: "כשאנחנו באים עם אנרגיות טובות ואגרסיביות, אנחנו יכולים לנצח בכל מקום וכל קבוצה. זה היה ניצחון חשוב מאד במגרש לא קל ועכשיו צריך להתרכז בפלייאוף". ערן סודאי: "התמקדנו במטרה לנצח ועשינו את זה. נשארנו מלוכדים והניצחון היה חשוב להחזרת הביטחון".

ביום חמישי הבא (19.4, שעה 19:30) תארח נהריה את השלישית בטבלה מכבי הוד השרון, למשחק שינעל את העונה הסדירה. אם נהריה תנצח, ונס ציונה תפסיד לקרית גת, היא תסיים במקום הראשון עם יתרון ביתיות בפלייאוף.

הפועל מעלות (ליגה א')
שני משחקים לסיום העונה, והמתח בצמרת ליגה א', בשיאו. במחזור האחרון רשמה מעלות ניצחון בית חשוב על הפועל נצרת עילית, 87:96, ונותרה צמודה להפועל עמק יזרעאל, שמוליכה את הטבלה בזכות הפרש סלים עדיף. במחזור הבא, שיתקיים ביום חמישי (19/4), תצא מעלות למשחק חוץ נגד הלפני אחרונה, הפועל גוש זבולון.

המאמן שלומי אבוחצירה: "אנחנו צריכים לנצח את שני המשחקים שנותרו ולקוות שעמק יזרעאל ימעדו. כרגע, הכל פתוח". במידה ומעלות תשמור על המקום השני גם בתום העונה, היא תתמודד על העלייה במשחקי מבחן.

הפועל עכו/מטה אשר (ליגה א')

הקבוצה הפסידה בביתה להפועל עמק הירדן, 79:73, ושני מחזורים לסיום העונה היא רחוקה רק נקודה מהמקום העשירי שמוביל למבחני ההישארות. עכו עדיין תלויה בעצמה וניצחון במחזור הבא נגד מכבי נצרת (חוץ), יבטיח לה את ההישארות. הרבו לקלוע לעכו/מטה אשר: אלן נאור – 25 נק', שרלי פחימה – 15 נק', יובל אלון – 14 נק'. המנהל המקצועי אילן פרומן: "מאמין שנישאר".

הפועל תרשיחא (ליגה א')
תרשיחא, שכבר איבדה עניין בליגה, לא התקשתה במיוחד לנצח את האחרונה בטבלה, הפועל סכנין, 65:72. המאמן באסם חורי, ניצל את חולשת היריבה כדי לשתף שחקנים צעירים ולהכשירם לעונה הבאה. הרבו לקלוע לתרשיחא: איימן עסאף, אליאס ואכים ויפתח בליימן – 14 נק' כ"א, נסיב פלח – 8 נק'. במחזור הבא (יום חמישי) תתארח תרשיחא אצל הפועל גלבוע, שנאבקת על הישארותה בליגה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות