fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה הלאומית: תנאים מושלמים והרבה תקוות

כך נראה האימון הראשון של עירוני נהריה בתחילת הדרך הארוכה והקשה בליגה הלאומית שאולי תחזיר את הקבוצה למקום הטבעי שלה, ליגת העל

עירוני נהריה פתחה השבוע את הכנותיה לעונה החדשה בליגה הלאומית עם פנים חדשות ותקוות שונות לגמרי משלוש העונות האחרונות.

הקבוצה התייצבה לאימון הבכורה שלה עם הצוות המקצועי המוביל: המאמן הראשי שי מינסטר, עוזרו ליאור אנגלמן, מאמן הכושר החדש-ישן יניב מרגוליס והרכב לא מלא שכלל זמנית מאוד אחד עשר שחקנים ישראלים. שני שחקני הרכש: ניר גולן, מוטי מוסקוביץ, שאר שחקני הבית: אורן בן חמו, ערן סעודאי, עאדל מתא, בני אלשיר וכן בוגרי מחלקת הנוער של עירוני נהריה: אופק בן יעקב, עדי בלה, בן פריינטה איליה פרוחמיוק, רון ויינר.

שני ישראלים נעדרו: ג'ונתן בייז מסיבה לא ידועה והרכש אבירם זליקוביץ' שנכח באסיפת הפתיחה אבל לא התאמן בגלל בעיות בוררות שהוא מצוי בהן עם הפועל תל אביב, עימה יש לו חוזה חתום לשלוש עונות. שני הזרים רמון קלמנטה ואדם מק'ויי אמורים להצטרף לקבוצה בסוף השבוע הזה.

מטבע הדברים הקבוצה עוסקת רוב הזמן באימוני כושר ויו"ר הקבוצה ניסים אלפסי שנכח באימון הביע שביעות רצון מכך שלעומת השנים האחרונות, עירוני נהריה מתחילה את העונה בצורה כמעט אופטימלית: תקציב גבוה יחסית, דירות מסודרות המחכות לשחקני הרכש. אלפסי: "לא צריכים להיות תירוצים. עכשיו צריך רק לדבר על המגרש".

 מינסטר, אנגלמן, מרגוליס (במרכז)
עירוני נהריה 2012/13. מינסטר, אנגלמן, מרגוליס (במרכז) (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות