fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה הלאומית: ההיית או חלמתי חלום

לא להאמין. עירוני נהריה השלימה את הסגל לפתיחת העונה: שני זרים (קלמנטה, מקוי) שמונה ישראלים מנוסים: מוסקוביץ, גולן, זליקוביץ', בן חמו, מתא, סעודאי, אלשיר, בייז. המאמן שי מינסטר: "עלייה זו לא מילה גסה"
שי מיניסטר
שי מינסטר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

קצת יותר מחודשיים נותרו לפתיחת עונת 2012/13 בליגה הלאומית וממש קשה להאמין. עירוני נהריה השלימה השבוע את הסגל שלה לעונה החדשה וניתן לומר כי היא הולכת להיות אחת הקבוצות היותר מסקרנות בליגה.

השבוע הצליחו מאמן הקבוצה שי מינסטר והיו"ר ניסים אלפסי להשלים את הסגל שרצו: שני זרים הנחשבים לאיכותיים ביותר בעמדותיהם: רמון קלמנטה (27, 2.03) בעמדה 5-4 שמוכר בכדורסל הישראלי ונחשב לאחד הזרים הכי איכותיים בליגה הלאומית. השוטינג גארד אדם מקוי (26, 1.95) המגיע מהליגה השנייה בצרפת, אתלטי וקלע טוב שעליו דווחנו כאן לראשונה בשבוע שעבר. בעבר שיחק גם במארוסי היוונית, בקפריסין, וסלובקיה.

המאמן שי מיניסטר
מכוונים לצמרת הגבוהה. שי מינסטר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

השניים ישלימו סגל ישראלי הכולל שמונה שחקנים מובילים. המצטרף הטרי והאיכותי הוא אבירם זליקוביץ' (22, 1.91). הוא גדל במכבי פ"ת, השתייך לנבחרות הנוער של ישראל עבר באליצור כוכב יאיר, הפועל כפ"ס/כוכב יאיר. משם נחטף להפועל תל אביב ותרם לה בעונת האחרונה, עונת העלייה לליגת העל, 6 נק' ו-1.3 כ"ח ב-11 דקות בממוצע למשחק.

זליקוביץ' הכשרוני הוחתם בקיץ על חוזה בן שלוש שנים בהפועל תל אביב אבל אחרי שעלתה לליגת העל הוחלט שם כי הוא אינו מתאים לתכניות ולכן הורשה לנהל מגעים עם קבוצות אחרות והעדיף את עירוני נהריה. זליקוביץ' מצטרף לשאר הישראלים של נהריה: רכז הרכש ניר גולן, גארדים: אורן בן חמו, ערן סעודאי, ג'ונתן בייז. קו קדמי: מוטי מוסקוביץ, עאדל מתא, בני אלשיר. לאלה יש להוסיף 4-3 שחקני נוער שסיימו גיל בקבוצת הנוער המצליחה של נהריה בעונה שעברה.

ל"בלינקר" נודע כי על רקע הסגל שהתגבש, חש הגארד הצעיר ג'ונתן בייז אי ודאות על רקע העובדה שהסגל מונה ארבעה גארדים, לא כולל הזר מקוי. בייז השמיע למקורביו כי יבדוק אפשרות לעזוב לקבוצה אחרת, כדי להבטיח דקות משחק אבל זה בגדר שמועה.

המאמן שי מינסטר: "זו הרגשה של מחויבות גדולה. אין ספק שאנחנו מכוונים לצמרת הגבוהה. אני משוכנע שאם הכל יהיה מסודר מבחינה מנהלתית, מקצועית המטרה תהיה להתמודד למעלה. עלייה זו בהחלט לא מילה גסה. אשר לבייז אני מעולם לא עמדתי בדרכו של אף שחקן. כולם יצטרכו "להיכנס מתחת לאלונקה". כולם יהיו שווים ויצטרכו להלחם על מקום על הפרקט". הקבוצה תתחיל רשמית את אימוניה בתוך השבועיים הקרובים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות