fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ילדי נהריה מציגים אופנה

תושבי האזור נהנו בשבוע שעבר מחגיגה אופנתית בקניון נהריה, שכללה תצוגת אופנה של ילדי האזור והפנינג ססגוני עם הטבות והנחות

ביום רביעי האחרון ערך קניון נהריה תצוגת אופנה חגיגית במיוחד, במהלכה הוצגה אופנת הילדים לעונות הסתיו והחורף הקרובים. נבחרת כוכבי הצפון, דוגמנים מקומיים, דיגמנו את בגדי הילדים, של המותגים המובילים בקניון כגון פוקס קידס, דלתא, סולוג, נעלי נמרוד, מישמיש, TNT, נעלי טו-גו, קסטרו ועוד.

על הפקת האירוע המוצלח, שמשך לקניון מאות אנשים, הופקדה חברת "פליי הפקות", ששילבה בתצוגה מופע מוזיקלי מרהיב, מה שיצר חוויה בלתי נשכחת. הקהל שהגיע למקום נהנה ממגוון מבצעים לרגל חודש מותגי הילדים ומיריד אמנים צבעוני וססגוני, וחנויות הקניון נהנו מתנועת הקונים.

ילדים מציגים אופנה בקניון נהריה (צילום: אבנר גדיש)תצוגת האופנה סיכמה חודש של הנחות מיוחדות על מותגי הילדים בקניון של תחילת העונה, על מנת להקל על תקציב ההורים ברכישת ביגוד ופעילויות ילדים כגון ריתמיקה, צליל ומוזיקה, הופעות של כוכבי ילדים, סדנאות יצירה, והצגות איכות מעשירות.

חגית זייד, מנכ"לית קניון נהריה מסכמת את חודש האופנה: "כקניון לכל המשפחה חשוב לנו להמשיך לחדש ולהוביל את הקניון כמוקד בילוי וקניות מרכזי לכל המשפחה, תחת קורת גג אחד. הביקוש לתצוגת האופנה היה מפתיע ומרגש, והחלטנו להפוך את הפרויקט למסורת שתמשך גם בשנים הבאות".

אופנה בקניון (צילום: אבנר גדיש)
אופנה בקניון (צילום: אבנר גדיש)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות