fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

וייזר לסבג: "תתנצל שקראת לי אוכל חזיר"

יו"ר האופוזיציה מסיעת הירוקים אייל וייזר המנהל אורח חיים צמחוני, נפגע מאמירתו של סבג בישיבת המועצה שהתקיימה בחודש ינואר. כעת דורש פיצוי כספי והתנצלות פומבית
ז'קי סבג (צילום: עיריית נהריה)
ז'קי סבג (צילום: עיריית נהריה)

יו"ר האופוזיציה אייל וייזר שלח השבוע מכתב טרום הליכים משפטיים לסבג בו הוא דורש ההתנצלות ותשלום של 50 אלף שקלים, על כך ששכינה אותו בישיבת המועצה בחודש ינואר האחרון: "אוכל חזיר". הדברים נאמרו בעת דיון שהעלה וייזר על סדר היום ובו סגירת גן הדקל בשכונת טרומפלדור בנהריה. וייזר התנגד נחרצות לסגירת הגן. בתחילת הדיון אמר סבג לוייזר: "חוץ מלהפריע, איזה דבר טוב הבאת לעיר הזאת?" סבג המשיך ואמר: "כל יום, כל יום שישי בערב, כל יום שישי בערב אתה אוכל חזיר, אתה מדבר איתי על דתי?". הדברים נאמרו בפני כל הנוכחים.

אייל וייזר
אייל וייזר (צילום: אוסנת קונינסקי)

יצוין כי וייזר הינו צמחוני וגם רעייתו צמחוני ואף בחתונתם הוגש אוכל צמחוני בלבד. וייזר באמצעות עו"ד רענן פרפרי, דורש שסבג התנצל בפניו ונכתב כי וייזר התרעם עוד בישיבה על הדברים שנאמרו והידע מפורשות כי לא יעבור על זה על סדר היום. כמו כן במהלך הישיבה סבג אמר שהדברים נאמרו בהומור, המשיך ואמר: "מי שאוכל חזיר הוא לא בסדר?"

"עם זאת לא ביקשת סליחה" כותב עו"ד פרפרי לסבג, "לא ניסית להתנצל, על אף קריאותיו של מרשי, אשר נפגע בכל נפשו. מרשי הוא אדם צמחוני, ואמרה זו נועדה להשפיל, לבזות ולהקטין את מעמדו של מרשי מול האופוזיציה והקואליציה ובעיקר מול חברי מועצה דתיים וכל זה כדי להימנע מהשמעת בקורת לגיטימית. יתרה מכך אכילת טרף יש משמעות שלילית ביהדות ובמסורת של עם ישראל. על כן כינויו של אדם "אוכל חזיר", כמוה כדין כל קללה או כינוי גס".

וייזר דורש התנצלות בעל פה בפני ישיבת המועצה והתנצלות בכתב בעיתונות המקומית ופיצוי בגין עוולה בסכום של 50 אלף שקלים.

עד כה לא התקבלה תגובה מעיריית נהריה, כשתתקבל תפורסם במלואה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות