fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הריב שעלה למנכ"ל עיריית נהריה בבריאותו

המנכ"ל דני חמיאס נזקק לטיפול רפואי לאחר ישיבת המכתבים השבועית וחילופי דברים קשים עם ראש העירייה ז'קי סבג. מה בדיוק היה שם?
סבג וחמיאס
(צילום: משרד החינוך, ארכיון)

 

מנכ"ל העירייה דני חמיאס (צילום: אופיר חדש)
דני חמיאס (צילום: אופיר חדש)

סערה גדולה התרחשה בעיריית נהריה ביום רביעי שעבר. עדי ראייה שנכחו במקום מספרים, כי הבניין רעד מחילופי הדברים, שהגיעו לטונים רועמים, בין מנכ"ל העירייה דני חמיאס לבין ראש העירייה ז'קי סבג. מיד לאחר מכן, חמיאס חש ברע ונזקק טיפול רפואי. מאז, נודע, הוא בחופשת מחלה. באותו היום התקיימה ישיבת הנהלה או כפי שהיא מכונה בעירייה "ישיבת מכתבים", שנערכת פעמיים בשבוע בהשתתפות כל מנהלי המחלקות ותתי המחלקות בעירייה.

מנכ"ל העירייה אמר, כי אישר אירוח ולינה של קבוצת ילדים מהדרום באחד מבתי הספר בעיר. הנושא השני שעלה התקשר לקייטנת מדעים. סבג, מספרים עדי ראייה, לא אהב את זה. לדברי נוכחים במקום, סבג העליב את חמיאס, כעס על שלא עודכן בפרטים ואף אמר לו: "אתה תעשה מה שאני אומר לך".

ז'קי סבג
ז'קי סבג (סיון פרג')

חמיאס השיב: "אתה לא מפסיק להעליב את כולם" ויצא מהחדר נסער. עובד שנכח במקום: "היו צרחות במדרגות, שמעו אותו עד הקצה של הבניין. סבג צעק לעבר חמיאס 'אני אפטר אותך'; וחמיאס ענה לו: 'תעיז לפטר אותי', כמובן שאף אחד לא התערב, המנהלים הם כמו תמונות על הקיר, אולי יום אחד כל העובדים ייצאו מהישיבה במחאה על ההתנהגות הזאת".

מעיריית נהריה נמסר בתגובה: "אין בדעת העירייה להיגרר מעל דפי העיתון לרכילויות הנוגעות ליחסי העבודה בעירייה".

דני חמיאס סירב להתייחס לדברים בשל מצבו הבריאותי.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות