fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הצלחה לנהריינים באליפות ישראל בשוטוקאן

גם הפעם הצטיינו נציגי נהריה באליפות ישראל בשוטוכאן מסורתי שהתקיימה בשלומי. ראש העיר ג'קי סבג הזמין אותם לאירוח מכובד בלשכתו
הזוכים באליפות ישראל בשוטו קאן בביקור אצל ראש העיר (צילום: דוברות עיריית נהריה)
הזוכים באליפות ישראל בשוטו קאן בביקור אצל ראש העיר (צילום: דוברות עיריית נהריה)

ביום שישי האחרון נערכה אליפות ישראל של פורום שוטוקאן מסורתי בשלומי. באירוע השתתפו נציגים מכל הארץ ובכללם סניף נהריה, אשר התבלט בהישגיו המרשימים. במקום הראשון זכה זוהר שלוש במקצה לגילאי 8 עד 10. בקאטה קבוצתית שהיא גולת הכותרת של שוטוקאן מסורתי זכו; אלעד גוארה, רון לביא ורוני גכטברג. זה המקצה הטכני הכי מאתגר ובאופן מסורי זוכה המועדון מנהריה. שומר חי מאיה ניצחה וקטפה מקום ראשון בקרבות תוך ניצול חוכמת הקרב והשתמשה בטכניקה ולא בכוח.

"אחרי השקעה רבה ראינו את התוצאות להן ציפינו והצלחנו להביא גאווה למועדון השוטוקאן של העיר נהריה ולישראל. אנו מקווים שבעוד שנתיים, נארח את אליפות הארץ בנהריה", אמר אריה פרקש מנהל המועדון והנבחרת הנהריינית בשוטו קאן.

הזוכים באליפות ישראל בשוטו קאן בביקור אצל ראש העיר (צילום: דוברות עיריית נהריה)
הזוכים באליפות ישראל בשוטוקאן בביקור בלשכת ראש העיר (צילום: דוברות עיריית נהריה)

בתחילת השבוע ביקרו בלשכתו של ראש עיריית נהריה, ז'קי סבג, חלק מהזוכים במדליות על מקומות ראשונים במקצים השונים. "ראש העיר אפשר לצעירים תושבי נהריה הלוקחים חלק באומנות הלחימה שוטו קאן להתאמן במתקני העירייה על מנת להגיע מוכנים לתחרות" ציין פרקש והוסיף, "לכן הגענו ללשכתו להציג בפניו את ההישגים ולהודות על תמיכתו לאורך השנים. ראש העיר תמיד נתן רוח גבית למועדון ונענה לכל בקשה וכך הוא תורם להתפתחות הענף". סבג הוסיף, "אני רואה חשיבות רבה לקידום הספורט בנהריה, דואג למתקני ספורט ואולומות ספורט חדשים ברחבי העיר בהשקעה אדירה כי כמו שאומרים, נפש בריאה בגוף בריא".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות