fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל נהריה פתחה בניצחון

הקבוצה מליגה ג', שהצהירה על כוונות עלייה, פתחה את העונה ברגל ימין. בית"ר נהריה הפסידה, אבל המאמן מיכה מלכה שומר על גישה חיובית: "עם השחקנים שיש לנו, אני אופטימי לקראת המשך העונה"
ביסס את הניצחון. עמית משה, כובש השער השני לזכות הפועל נהריה, חוגג עם החברים (צילומים: מיכה פישנזון)
ביסס את הניצחון. עמית משה, כובש השער השני לזכות הפועל נהריה, חוגג עם החברים (צילומים: מיכה פישנזון)
ביסס את הניצחון. עמית משה, כובש השער השני לזכות הפועל נהריה, חוגג עם החברים   (צילומים: מיכה פישנזון)
ביסס את הניצחון. עמית משה, כובש השער השני לזכות הפועל נהריה, חוגג עם החברים (צילומים: מיכה פישנזון)

במחזור שהתקיים במהלך החג, סיימה בית"ר נהריה את מפגשה הביתי נגד עירוני נשר מהצמרת, בתיקו, 1:1. הבית"רים היממו את האורחים, שעד למפגש הזה לא ספגו שער, כבר בפתיחה כשג'פרי ניסמבאום, כבש בנגיחה והעלה את קבוצתו ליתרון, 0:1. לקראת סיום המחצית הראשונה הצליחו האורחים לאזן ל-1:1.

בדקה ה-85 ניתנה לבית"רים הזדמנות מצוינת להכרעה, כשזידאן עאמר הוכשל ברחבה וזכה בפנדל. עאמר עצמו בעט ברשלנות לקורה והחוצה. השוער מקסים פסטר הצטיין. המאמן מיכה מלכה: "גם אם הייתי צריך לבחור שוב את הבועט, הייתי בוחר בזידאן. מדובר בשחקן שבשלוש השנים האחרונות לא החטיא פנדל. קורה, חבל, אבל אין מה לעשות, גם נקודה במשחק נגד קבוצה מצוינת ומושקעת כמו נשר, זה טוב".

במשחק נוסף, שהתקיים בסוף השבוע, נכנעה נהריה במשחק חוץ להפועל מגדל העמק, 2:1. הבית"רים פיגרו 2:0, לפני שגל גניש, כבש ורק צימק. המאמן מלכה: "אני מאוכזב מהתוצאה, בעיקר מכך שרוב המשחק תקפנו והחמצנו והם הבקיעו פעם אחת מכלום ופעם שנייה ממתפרצת כששחקן שלנו שוכב על הדשא פצוע. אנחנו מאוד רוצים להצליח ולהישאר בליגה, וכשאני רואה את השחקנים, כמה שהם מתאמצים וכמה שהם משקיעים, אני אופטימי. קשה מאוד לשחק נגדנו וכל קבוצה מתקשה ומזיעה בשביל לקחת מאיתנו נקודות".

בתום המחזור ה-5, מדורגת נהריה במקום ה-12 בטבלה עם 4 נק', 3 נק' מעל הקו האדום. השוער יקיר בן הרוש, שלא היה מרוצה ממעמדו, ביקש להשתחרר ונענה בחיוב. במחזור הקרוב תארח בית"ר נהריה את מוליכת הטבלה, מכבי דלית-אל-כרמל (שישי, 14:00).

היו"ר ניסים אלפסי, הורחק ל-3 משחקים ונקנס באלף שקלים, בגין העלבת שופט במשחק החוץ של הקבוצה נגד הפועל הרצליה (2:0). בדוח השופט נטען, כי במהלך המשחק הרבה אלפסי להעיר לצוות השופטים ויצא שוב ושוב מהאזור הטכני, כשהוא מתעלם מאזהרותיו של הקוון. בדקה ה-64, לאחר שנשלף כרטיס צהוב נגד שחקן בית"ר, מחה אלפסי בקולניות ובעקבות כך, הורחק. אלפסי: "דוח השיפוט שקרי ואני מתכוון לערער על העונש. אני אפילו שוקל לתבוע את השופטים על דברים שהם כתבו בדוח שלא היו ולא נבראו".

הפועל נהריה (ליגה ג')
הקבוצה, שהגדירה לעצמה כמטרה עלייה לליגה ב', פתחה את העונה בניצחון בית על הפועל ג'ת, 1:2. המאמן-שחקן אבי בן סימון, הבקיע כבר בדקה ה-17. עמית משה, הרכש החדש ממכבי נהריה שהתפרקה, הכפיל את התוצאה בדקה ה-49. שתי דקות אחר כך הצליחו האורחים לצמק, אולם נהריה השכילה לשמור על היתרון עד לסיום ולפתוח את העונה ברגל ימין.

במחזור הקרוב תצא הפועל נהריה למשחק חוץ נגד הפועל חורפיש.

דור העתיד
נוער (מחוזית, מחזור 3)

בית"ר נהריה – מג'ד-אל-כרום, 1:4. לנהריה: עדי ביבאר, מוראד מוגרבי, מבשם מנסור ושער עצמי.

נערים א'
(מחוזית, מחזור 3)
מ. ס. דבוריה – הפועל נהריה, 1:0. לנהריה: משה בר יוסף.
צעירי טמרה – מכבי נהריה, 1:3. לנהריה: אביב סיבוני.

גביע המדינה
הפועל נהריה – מג'ד-אל-כרום, 2:7. לנהריה: רון אפרים ומשה בר יוסף – 2 שערים כ"א, ליאב לוק, מחמוד סעיד ושחר פדידה – שער אחד כ"א.
הפועל עיבלין – מכבי נהריה, 0:2.

נערים ב'
(מחוזית, מחזורים 1-2)
מכבי נהריה – בית"ר חיפה, 2:6. לנהריה: אביב סיבוני – שלישייה, רז מוסקל, עמית אידלוביץ' ומוחמד היב – שער אחד כ"א.
מ. ס. ג'דידה/מכר – מכבי נהריה, 3:2. לנהריה: מוחמד היב, אביב סיבוני וראמי מרשודז 

גביע המדינה
מכבי נהריה – הפועל עיבלין, 0:1. לנהריה: אדיר נגרנו.

נערים ג' (מחזורים 1-2)

הפועל קרית שמונה – בית"ר נהריה, 0:10.
בית"ר נהריה – הפועל מטה אשר, 4:0. למטה אשר: סתו הרשמן – 2 שערים, עודאי מג'יס ודני עאמר – שער אחד כ"א.
הפועל תרשיחא – מכבי נהריה, 1:3. לנהריה: שחר גלמן.
מכבי נהריה – מכבי יפיע, 0:0.

גביע המדינה
מכבי נהריה – בית"ר חיפה, 2:0.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות