fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הספורטאית ריטה אוסטראומוב מנהריה חזרה ממשלחת בקוריאה

אוסטראומוב נבחרה להשתתף במשלחת בהיותה ספורטאית ופעילה בעבודה עם נוער למעלה מעשר שנים
ריטה אוסטראומוב עם המשלחת בקוריאה (צילום: יח"צ)
ריטה אוסטראומוב (צילום: יח"צ)
ריטה אוסטראומוב (צילום: יח"צ)

ספורטאית מועדון אגרוף עצמה כפפות הזהב נהריה, ריטה אוסטראומוב (24) חזרה השבוע ארצה, לאחר שהות בת 10 ימים בדרום קוריאה. אוסטראומוב נבחרה להיות חברה במשלחת חילופי צעירים ונוער בין שתי המדינות, בחסות הרשות הישראלית לחילופי נוער וצעירים והארגון הקוריאני Korea Youth Exchange Center. אוסטראומוב נבחרה להשתתף במשלחת בהיותה ספורטאית ופעילה בעבודה עם נוער למעלה מעשר שנים.

במשך עשרה ימים, אוסטראומוב וחברי המשלחת נפגשו עם שגריר ישראל בדרום קוריאה ובכירים במערכת הממשל בקוריאה. הם גם ביקרו בבית ספר ומוסדות תרבות שונים, נפגשו עם מעצבי דעת קהל, ובעיקר ניסו לראות את הדומה והשונה בין התרבות בישראל לתרבות בקוריאה.

אוסטראומוב: "שמחתי לשמוע כי גם אצל רבים מהילדים בדרום קוריאה, הספורט תופס מקום נכבד מאורח החיים שלהם. בני נוער רבים רואים בעיסוק בספורט כמקור לגאווה, התמדה והישגיות. הבנתי שלמעשה אנו דוברים שפות שונות, וחיים מאות אלפי קילומטרים זה מזה, אך יש לנו שפה אחת משותפת, 'שפת הספורט'. בהזדמנות הזאת אני רוצה להודות למרכז 'עצמה', שכל זה לא היה יכול לקרות ללא התמיכה והסיוע של מרכז 'עצמה'."

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות