fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המרוץ לאימון

לא פחות משבעה מאמנים מועמדים לאימון עירוני נהריה בעונה הקרובה. היו"ר אלפסי: "מחמיא שיש הרבה מאמנים טובים שרוצים לבוא אלינו. תוך כמה ימים נקבל החלטה"
ניסים אלפסי
הטלפון לא מפסיק לצלצל. היו"ר אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

יו"ר עירוני נהריה ניסים אלפסי קיים בימים האחרונים מרתון של פגישות עם מאמנים פוטנציאליים לאימון הקבוצה, ומסתמן כי כבר בשבוע הבא תיחשף זהות המאמן חדש שיירש את מקומו של שי מינסטר, שיסיים קדנציה של שנתיים בקבוצה.

רשימה המועמדים כוללת את אריק אלפסי מאמן נבחרת הנוער של ישראל, אבנר יאור מאמנה היוצא של הפועל עפולה, מיקי גורקה שאימן את הקבוצה לפני שנתיים, רובי בלינקו שאימן באקדמיה לכדורסל בוינגייט, גיל סופר ששימש כמנכ"ל מחלקת הנוער בנהריה, שרון אברהמי מאמנה של אליצור קרית אתא, רועי חגאי מאמנה של מכבי הוד השרון ואבי אשכנזי ממכבי חיפה, שכבר העלה את נהריה לליגת העל בשנת 2002 והביא אותה עד לתואר סגנית אלופת המדינה.
אלפסי: "ישבנו עם מספר מאמנים, אבל עוד לא קיבלנו החלטה. מחמיא שכל כך הרבה מאמנים טובים ואיכותיים רוצים לעבוד אצלנו. אני מאמין שתוך שבוע תתקבל החלטה".

ניסים אלפסי
הטלפון לא מפסיק לצלצל. היו"ר אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מה חשוב לך שיהיה במאמן הבא?
"קודם כל שיכיר את הליגה הלאומית ויהיה בעל ניסיון. חשוב גם איך הוא רואה את הקבוצה בשנה הבאה, ואיזה סגל שחקנים לדעתו צריך לבנות כדי להתמודד שוב על העלייה". השבוע נודע, כי משכורות חודש אפריל טרם שולמו לשחקנים. אלפסי: "יש עיכוב טכני בהעברת תשלום המשכורות, אבל לשחקנים אין מה לדאוג. הם יקבלו אותה בימים הקרובים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות