fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המעבר התת קרקעי יפתח השבוע

המעבר התת קרקעי בנהריה
מתי הוא ייפתח? המעבר התת קרקעי בדרום נהריה (צילום: אושרי כהן)

משרד התחבורה הודיע  היום (רביעי) לפני מספר דקות כי המעבר התת קרקעי בנהריה יפתח לתושבים במהלך השבוע הקרוב.  לשון ההודעה: "מנכ"ל משרד התחבורה, עוזי יצחקי, הורה על פתיחתו של מעבר שז"ר בנהריה. המעבר התת-קרקעי יפתח במהלך השבוע הקרוב".

ביום שישי תוכננה הפגנה רבת משתתפים בעד פתיחת המעבר התת קרקעי ואף סיעת הירוקים בעיר עתרה לבית המשפט כדי לפתוח את המעבר. התושבים אף ערכו ביום שישי שעבר החתמות של תושבי העיר ועמדו עם שלטים בסnוך למעבר כאות מחאה על כך שנותר סגור.

על ההפגנה הוחלט לאחר הודעת העירייה, כי חברת יפה נוף הפרה עימה את החוזה בנוגע לאלמנטים עיצוביים, שעליהם, לטענת העירייה, התחייבה כלפיה החברה. תושב עין שרה: "לא ייתכן שהגופים יריבו ביניהם על חשבון איכות החיים של התושבים שסובלים כבר שנתיים ומנותקים מכל גישה לכביש".

מהעירייה נמסר בתגובה: "עיריית נהריה הבהירה ופרסמה את מלוא המידע הקשור בנושא. הניצול הפוליטי שמנצלים גורמים אינטרסנטיים את קשיי התושבים- אינו ראוי. העירייה ממשיכה לפעול לפתיחתו המהירה של המעבר".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות