fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכירו את הקומפלקס הייחודי בישראל

אחוזת סנדרין מציעה לכם מתחם אירועים ותיירות יוצא דופן, ספא מפנק וחוויה שלא תשכחו
ספא סנדרין (צילום: יח"צ)
ספא סנדרין (צילום: יח"צ)

 

אחוזת סנדרין ממוקמת בין היישוב רגבה לשבי ציון, אחד מהאזורים היפים בישראל. לצידה מדשאות דשא קסומות ואמת מים רומית עתיקה. האחוזה היא  עסק משפחתי שהוקם על ידי שוקי ואשתו סנדרין וכמו באגדות, האחוזה נקראה על שמה של סנדרין.  אהבתם הגדולה של הזוג לאזור, הובילה לרצון העז לבנות מתחם אירועים ותיירות שאין כדוגמתו בישראל. במתחם ישנם שלושה אולמות כנסים וגן, וכעת נפתח ספא מפנק ומלון בוטיק עוצר נשימה. מתחם אחוזת סנדרין יכיל במהלך השנה הקרובה בית מלון עם 76 סוויטות, בריכה וחנויות, וכעת ישנו ספא בעל מתקנים המפוארים ביותר בתחום, חמאם טורקי, חדרי טיפולים רחבי ידיים, ווילות פרטיות בעלות אמבט זרמים.

הספא מעוצב ברמה הגבוהה ביותר וישנו דגש על כל חדר ומתקן. האווירה האלגנטית המאפיינת את המתחם מתבטאת בציורי אמנות ופינות ישיבה עוצרות נשימה. המתקנים האיכותיים הופכים אותו לספא המאובזר ביותר בתחומו. כמו כן בחצר הספא ישנה בריכת זרמים מפנק, האט-טאב, שני מתקני  ג'קוזי רחבי ידיים, פינות ישיבה, סאונה יבשה וסאונה רטובה.

הספא מתמצא בכל סוגי הטיפולים ובמיטב במטפלים בארץ. במהלך השהות שלכם בספא תוכלו גם ליהנות ממיטב הפינוקים שישנם באחוזה כגון עוגיות וקינוחים הנאפים כאן במקום על ידי קונדיטור הבית ומשתייה חמה וקרה. הארוחות שמוגשות במלון כרגע הן ארוחות בוקר ובהזמנה מייחודית ניתן להגיש ארוחות נוספות.

ספא סנדרין (צילום: יח"צ)
ספא סנדרין (צילום: יח"צ)

נכון להיום, נפתחו בסנדרין כ-12 סוויטות מפוארות ורחבות ידיים. בסוויטות המפנקות תמצאו מכונת אספרסו ושתייה קלה, מיטת קינג סייז, טלוויזיה וכבלים ואמבט מפואר המאובזר בכל תכשירי הפינוק.  מספיקה הסתכלות קצרה בסוויטה על מנת להבין שבכזאת עוד לא הייתם. הפאר, האיכות והניקיון הם ברמה הגבוהה ביותר ומטרת בעלי המקום להוביל לסטנדרט חדש בתחום המלונאות בצפון וכך הם עושים. בקרוב מאוד ייפתחו באחוזה גם וילות פרטיות עם בריכת זרמים שתשרת את אורחי הווילה בלבד.

הקונספט הייחודי הזה יאפשר לכם לקיים אירוע בסטנדרטים הגבוהים ביותר בו תוכלו להגשים כל חלום שהיה עד עכשיו רק בגדר דמיון. צוות האחוזה מתגאה במתן יחס אישי והקשבה לצורכי בעל השמחה וכן במציאת פתרונות יצירתיים להגשמת כל פנטזיה. אם תמיד חלמתם על אירוע שכולו חוויה בלתי נשכחת העולה על כל דמיון, אחוזת סנדרין היא המקום עבורכם. "אנו נרגשים להביא את הבשורה לצפון ולקיים מתחם פנאי ונופש המציע בילוי מהנה עבור משפחות, זוגות, מסיבות רווקות, ועדים, חברות וקבוצות. בנוסף, זוגות אשר מגיעים להתחתן במרכז הייחודי שלנו נהנים ממחיר מיוחד"

ליצירת קשר: 04-6166888, עמוד הפייסבוק: סנדרין ספא&בוטיק,  אתר הבית: www.spa-boutique.com

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות