fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הגדרות בטיילת נהריה ישארו במקומן

יו"ר סיעת הירוקים בנהריה אייל וייזר, קרא בישיבת המועצה שהתקיימה ביום שלישי השבוע להסיר את הגדרות מאזור המסעדות בחוף הים של נהריה
טיילת נהריה (צילום שי ביבס)
טיילת נהריה (צילום שי ביבס)

במכתב שהופנה לראש העירייה ז'קי סבג וליועץ המשפטי של עיריית נהריה, ביקש יו"ר סיעת הירוקים בנהריה, אייל וייזר לדון בישיבת המועצה בנושא הסרת הגדרות באזור המסעדות בחוף הים של נהריה. הנושא נידון בישיבת המועצה ביום שלישי האחרון וירד מסדר היום.

טיילת נהריה (צילום שי ביבס)
טיילת נהריה (צילום שי ביבס)

הגדרות הממוקמות באזור המסעדות בטיילת נהריה חוצות את חוף הים ממזרח למערב ומגיעות ממש עד קו המים. ככל הידוע משמשות גדרות אלו לטובת אבטחת האירועים המתקיימים בעונת הקיץ בטיילת ואילו במהלך החורף או בימים בהם לא מתקיימים אירועים, הגדרות נשארות ללא כל ייעוד או שימוש. "אנו רואים חשיבות גדולה ברצף הנופי הפתוח של חוף הים בנהריה. לעמדתנו הגדרות פוגעת בנוף בצורה אגרסיבית ומכוערת ויוצרות חוצץ על קו החוף. הדבר פוגע בהנאת המטיילים, התיירים וצרכני המסעדות המבקשים לסעוד מול חוף ים פתוח ויפה, כפי שהתברכה נהריה", אמר וייזר.

לדבריו יהיה נכון לעבור להשתמש במתחם זה באמצעים יבילים בימים בהם נדרשת אבטחה ולא להותיר את הגדר לאורך כל ימות השנה עבור אותם ימים ספורים בהםנעשה השימוש בה. מעיריית נהריה נמסר בתגובה: "מועצת העירייה הסירה את הנושא מסדר היום ולא הגיעה לעירייה כל תלונה בנושא זה, היות והגדרות תורמות לסדר ולשמירת בטחון התושבים במקום".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות