fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גוד נייט נהריה

בלוק אדיר של הגארד האמריקאי 5 שניות לסיום זיכה את עירוני נהריה בניצחון ביתי 88:92 על הפועל גליל עליון. נייט מילר: "זה היה מאמץ קבוצתי".
הכריע את המשחק. מילר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

עירוני נהריה השיגה אתמול בערב (שלישי) ניצחון ביתי חשוב 88:92 על הפועל גליל עליון שנאבקת על מקום בפלייאוף העליון. המשחק נפתח בקצב מהיר ובסיום הרבע הראשון יתרון 23:30 לנהריה. ברבע השני נהריה עלתה ליתרון 25:35, אבל גליל עליון לא ויתרה ונטלה את ההובלה 3 דקות לסיום המחצית 42:43. 8 נק' רצופות של נהריה החזירו לה את היתרון וקבעו 44:52 בסיום המחצית הראשונה.

הכריע את המשחק. מילר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

פתיחת רבע שלישי נוראי של שחקני נהריה שהפסיקו לשמור. גליל עליון השתלטה על המשחק ועלתה ליתרון 61:66 לאחר ריצת 0:14. מילר וקלמנטה החזירו את נהריה למשחק ובסיום הרבע השלישי גליל עליון ביתרון קטן 72:73.

ברבע האחרון התפתח משחק שקול והיתרון עבר מצד לצד. 24 שניות לסיום במצב של 88:90 לעירוני נהריה, דרעי איבד את הכדור ונתן לגליל עליון הזדמנות אחרונה להשוות את המשחק. 5 שניות לסיום שחקן של הגליל ניסה לחדור לסל ונעצר בבלוק אדיר של מילר ששלח מהר את הכדור קדימה אל יוני דרעי שחתם את תוצאת המשחק 88:92.

קלעו לנהריה: נייט מילר 20 נק', אבירם זליקוביץ' 17 נק', רביב פיטשון 15 נק' (17 כ"ח), יוני דרעי 14 נק', רמון קלמנטה 13 נק' (11 כ"ח), אורן בן חמו 6 נק', עאדל מתא 4 נק', ערן סודאי 3 נק',

כשנותרו עוד ארבעה משחקים לסיום העונה הסדירה, נהריה ממשיכה לשמור על המקום השני בטבלה כשעדיין ניצחון בודד מפריד בינה לבין המוליכה עירוני נס ציונה.

מאמן נהריה שי מינסטר: "אנחנו שמחים על הניצחון, אבל מצד שני אסור לנו לשקר את עצמנו. אנחנו באים למשחקי בית בהרגשה של יהיה בסדר וזה לא פעם ראשונה. כל אחד צריך להכין את עצמו יותר טוב למשחקים, במיוחד במשחקי הבית. אנחנו צריכים לדעת לבוא לכל משחק כאילו אין מחר. אנחנו מכווני מטרה, המטרה היא לא פשוטה, זה לא קל לעלות ליגה אבל אנחנו שם ואנחנו רוצים להתמודד אין ספק. אנחנו צריכים להשתפר ולהגיע לפלייאוף ברמה אחרת גם מנטאלית וגם מקצועית.

ביום חמישי 28.3 לאחר חג הפסח עירוני נהריה תצא למשחק חוץ נגד אליצור רמלה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות