fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בתוך שש שעות אורגנה להודיה בת מצווה מהסרטים

הודות לדודתה והודות לתושבי נהריה והסביבה שנרתמו ותרמו, זכתה הודיה פדידה למסיבה שלא תשכח לעולם. מרגש

הודיה פדידה לא תשכח את בת המצווה המרגשת שארגנה לה בת דודתה לימור עמור מנהריה ביום שבת שעבר. עמור, מאפרת מוכרת מסלון הכלות ביוטי סנטר, העלתה בשבת לפני שבועיים סטטוס בפייסבוק, בו ביקשה את עזרת התושבים בארגון מסיבת בת מצווה קטנה לאחייניתה. היא לא האמינה שבתוך שש שעות כל הקיר האישי שלה יתמלא בהצעות מספקים ונותני שירותים. מה שהחל כרעיון קטן הפך במהרה לאירוע גדול: צלם, מעצבת אירועים, די ג'יי, אוכל טוב, בגדים. הכל נתרם על ידי תושבי נהריה והסביבה.

תחילת הסיפור לפני שלושה שבועות. הוריה של הודיה, רבקה ומוטי פדידה, הזמינו את עמור וילדיה לחגוג להודיה בת מצווה עם קפה ועוגה בבית. עמור לא יכלה לשאת את העובדה שאחייניתה תחגוג את בת המצווה שלה עם קפה ועוגה.

עמור: "העליתי סטטוס לפייסבוק וכתבתי במפורש שאני לא רוצה כסף. זה היה ביום שבת ב-18:30. בחצות פתחתי את הפייסבוק והייתי המומה. האירוע היה סגור מקצה לקצה".

הודיה פדידה
ילדה מיוחדת. הודיה פדידה (צילום: שגיא פלקס מגנטים)

בסופו של דבר נערכה המסיבה בחצר ביתה של עמור. "ערכנו אירוע ל-100 אורחים. הזמנו את כל ילדי כיתתה של הודיה וקרובי משפחה. האורחים הביאו את הכיבוד בעצמם.

רבקה, אמה של הודיה: "היה פשוט מהמם. הודיה לא מפסיקה לדבר על האירוע. אני מאוד התרגשתי, כי היא ילדה מיוחדת שנולדה עם בעיה ועברנו איתה הרבה. יש לנו שישה ילדים והודיה היא בת רביעית. היא ילדה מהממת חכמה ופיקחית, כולם אוהבים אותה".

תרמו את שירותיהם: מעצבות האירועים מעין בובליל וליז איבגי, צלם המגנטים שגיא פלקס, התקליטן סמי אוזן, אבי מלול מטריקולד ואבישי מנדלוביץ מאנגלו סכסון, תרמו את העוגה, מסעדת בורדו, אלון לוי מבריכת סער שתרם כיסאות, נועם הפקות שתרם שולחנות, אירמה, מייבאת שמלות, שתרמה שמלה, דקלה אלימלך מצבע הכסף שתרמה תכשיטים, סלון ביוטי סנטר שדאג לעיצוב השיער וסייע בהפקת הערב והקוסמטיקאית לירון כהן שפינקה את הבנות באירוע.

הכתבה המלאה ביום שישי בעיתון צפון 1 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות