fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברוכה השבה הביתה: נהריה ניצחה 68:84 את אשדוד בעין שרה

אחרי שפיגרה במחצית הראשונה ב-16 נק', עירוני נהריה הצליחה ברבע השלישי לרוץ 6:33 ולהשיג ניצחון ביתי ענק על מכבי אשדוד 68:84 שקטע רצף של שלושה הפסדי בית רצופים.
ווטרס. רבע שלישי מדהים (צילום: לילך וייס)
ווטרס. רבע שלישי מדהים (צילום: לילך וייס)

העונה של נהריה עד עכשיו נראית כמו רכבת הרים, אבל לא מהסוג הכיפי או המשוכלל שכיף לעלות עליה. בשלושת משחקי הבית האחרונים נהריה נראתה רע וחטפה בראש. אתמול (שני), שוב בבית, נגד אשדוד נראה היה שההפסד הרביעי קרוב לקרות לאחר שבמחצית הראשונה אשדוד עלתה כבר ליתרון דו ספרתי והמבטים לרצפה של שחקני הקבוצה לא בישרו טוב.

שחקני נהריה מנסים לעצור את אשדוד (צילום: לילך וייס/מנהלת הליגה)
שחקני נהריה מנסים לעצור את אשדוד (צילום: לילך וייס/מנהלת הליגה)

נהריה פתחה רע מאד את המשחק ובמשך 3 דקות לא מצאה את הסל, 0:4 לאשדוד (דקה 3). דומיניק ווטרס עם 5 נק' רצופות העלה את נהריה על הלוח אבל כאן זה נגמר ואשדוד רצה 0:9 בדרך ליתרון 5:13 (דקה 7). ווטרס ואיתי שגב החזיקו את נהריה במשחק ובסיום הרבע הראשון נהריה רק בפיגור 17:20. איגור קולשוב קבע שוויון 20:20 בפתיחת הרבע השני ומכאן התפתח משחק צמוד, 24:26 לאשדוד (דקה 13). נהריה שוב קפאה בהתקפה ואשדוד רצה 0:13 בדרך ליתרון דו ספרתי 24:37 (דקה 17). שגב עצר את המומנטום של אשדוד שלא נרגעה ועד המחצית נהריה מצאה את עצמה בפיגור 16 נק' 29:45.

ג'רל מקניל. האיש הנכון בזמן הנכון (צילום: לילך וייס/מנהלת הליגה)
ג'רל מקניל. האיש הנכון בזמן הנכון (צילום: לילך וייס/מנהלת הליגה)

אחרי שטיפה בחדר ההלבשה של המאמן דני פרנקו, נהריה חזרה לפרקט עם אש בעיניים. 4 נק' רצופות של ג'רל מקניל התחילו את החגיגה על הפרקט ומי שהיה חתום על המהפך היה ווטרס שעם 13 נק' אישיות הריץ את נהריה למשחק התקפה מטורף וליתרון 54:62 בסיום הרבע השלישי.

ווטרס. רבע שלישי מדהים (צילום: לילך וייס/מנהלת הליגה)
ווטרס. רבע שלישי מדהים (צילום: לילך וייס/מנהלת הליגה)

טוני גפני פתח את הרבע הרביעי עם דאנק והעלה את נהריה ליתרון 54:64. אשדוד ניסתה לחזור למשחק והוריד את ההפרש ל-61:68 (דקה 33) אבל נהריה כבר היתה בזון שלה ואיתי שגב עם עבודה נפלאה מתחת לסל ו-6 נק' רצופות העלה את נהריה ליתרון 63:77 (דקה 37). אשדוד בכוחותיה האחרונים עוד ניסתה לעשות משהו, אבל נהריה לא נתנה לה סיכוי ואפילו נועם אקריש הצעיר זכה להיכנס לרשימת הקולעים. בסיום, ניצחון ביתי 68:84 משכנע של החבורה של פרנקו עם המון אופי.

חגיגות על הספסל הסגול (צילום: לילך וייס/מנהלת הליגה)
חגיגות על הספסל הסגול (צילום: לילך וייס/מנהלת הליגה)

קלעו לעירוני נהריה: דומיניק ווטרס 18 נק', איתי שגב 14 נק' (10 כ"ח), ג'רל מקניל 12 נק', איגור קולשוב 10 נק', טראוויס ווריק 9 נק', ג'ף אדריאן 8 נק' (9 כ"ח), טוני גפני 6 נק', ניב משגב 5 נק' (7 חט'), נועם אקריש 2 נק'.

מאמן נהריה דני פרנקו: "אני לא אחד שנכנס לדיכאון אחרי הפסד ולא באופוריה אחרי ניצחון. זה לא מתאים לי שזה יקרה רק במחצית אחת ושאנחנו בפיגור וקבוצה באה לפה ודורכת עלינו ומעליבה אותנו ורק אז אנחנו משחקים על כבוד שלנו. אנחנו לא מייצגים רק את הקבוצה יש פה קהילה ועיר ואנחנו צריכים להיות אחראים למעשינו ואני אחראי על כל שחקן ושחקן שיש בקבוצה הזאת. אני רוצה לראות שלקחנו משהו מהמשחק הזה להמשך. במחצית היינו בפיגור 16 זה לא כדורסל מבחינתי. זה מכלול וזה לא שחקן אחד כמו גם התוצאה במחצית השנייה זה לא שחקן אחד. הקבוצה הייתה צריכה לקבל קריאת התעוררות כי כנראה שיש פה שחקנים שיותר מידי נוח להם ועכשיו קצת פחות נוח".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות