fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביקור מלכותי במעלות תרשיחא

הלורד ג'רוויל ג'אנר מבריטניה מלווה בשגריר בריטניה בישראל מת'יו גולד, חנך גם ילדים ערבי יהודי במעלות תרשיחא
הלורד ג'אנר
הלורד ג'אנר (צילום: שלמה שרביט)

ביקור מלכותי במעלות תרשיחא.  הלורד ג'רוויל ג'אנר מבריטניה הגיע השבוע לעיר מלווה בשגריר בריטניה בישראל מת'יו גולד. הלורד ופמלייתו נפגשו עם ראש העירייה שלמה בוחבוט ואישים נוספים.

הלורד ג'אנר
הלורד ג'אנר (צילום: שלמה שרביט)

הלורד ופמלייתו נפגשו עם ילדי גן חצב אשר קיבלו אותם בשיר על השלום ועל חברות ואחווה. הגן משותף לערבים ויהודים בגבעת הזיתים יקרא גן ע"ש לורד ג'אנר. "לורד ג'אנר הינו אחד מהתורמים הגדולים והחשובים של מדינת ישראל. לא פעם הוא התראיין לתקשורת והגן על מדיניותה של ישראל ועל תדמיתה בעולם".  סיפר  בוחבוט.

הביקור התאפשר באמצעות האגף לקשרי חוץ במרכז השלטון המקומי ובעזרתו של שגריר בריטניה בישראל  מת'יו גולד אשר הגיע עם הלורד ודיבר אל ילדי הגן בעברית ואמר: "אני לא מדבר עברית טוב אבל את שפת השלום אפשר להבין בכל מקום. אני שמח להיות כאן במעלות ומאחל לכולנו שנת שלום ורעות".

במהלך הביקור שאלו ילדי הגן את ראש העיר ואת הלורד שאלות ואלו השיבו בחיוך. לסיכום הביקור העניקו ילדי הגן מתנה יצירת ידיהם ללורד ואיחלו לו לבוא ולבקר אותם בשנית בקרוב.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות