fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בחירות בנהריה: מכה קשה לוייזר, הישג מרשים לסודאי

ישיבת הזדהות הסיעות והמפלגות במועצת העיר נהריה התקיימה הערב. אורן סודאי; 4 מנדטים, ז'קי סבג; 3 מנדטים, אייל וייזר; 2 מנדטים, אשר שמואלי: מנדט. כך ייפתחו המועמדים את הבחירות לראשות העיר בנהריה
מועצת העיר בנהריה
ישיבת מועצת העיר בנהריה (צילום ארכיון: אדריאן הרבשטיין)
מועצת העיר בנהריה
ישיבת מועצת העיר בנהריה (צילום ארכיון: אדריאן הרבשטיין)

הישג חסר תקדים למתמודד לראשות עיריית נהריה עו"ד אורן סודאי. שלושה מחברי מועצת העיר הודיעו בישיבת ההזדהות על הצטרפותם לסיעת "מחר חדש לנהריה" בראשות עו"ד אורן סודאי ועל תמיכתם במועמדותו לראשות העיר.
השלושה הם: ניצב בדימוס אבי טילר וחברו לסיעת "העבודה" זוהר חתן ומספר 2 בסיעת הירוקים חברת המועצה בלהה גלזברג.

ישיבה מסקרנת ומעניינת התקיימה הערב (שלישי) בעיריית נהריה. הישיבה שזומנה כבר ביום ראשון עסקה במינוי ועדת בחירות והעברת המנדטים והזדהות של כלל חברי מועצת העיר.

המתמודד לראשות העירייה אייל וייזר יצא מהישיבה עם 2 מנדטים בלבד לאחר שחברת המועצה מיקי גולדווסר מסיעתו של סבג העבירה לו את המנדט.  חבר המועצה אשר שמואלי איבד את המנדטים של חברי סיעתו ויתמודד למועצת העיר עם מנדט אחד. ראש העירייה ז'קי סבג יפתח את הבחירות עם שלושה מנדטים.

גלזברג הביעה ביקורת קשה ונוקבת על אייל וייזר. בפתח דבריה סקרה את התנהלות סיעת הירוקים בחמש שנים האחרונות  ותיארה את מעשיו של וייזר בסיעת הירוקים.

בנהריה מתמודדים לראשות העירייה: ראש העירייה המכהן ז'קי סבג  וחברי המועצה והסגנים לשעבר עו"ד אורן סודאי ואייל וייזר.  סבג שנבחר עם סיעת נהריה אחת  עם ארבעה מנדטים מחזיק כיום רק בשני מנדטים מבית, לאחר שסודאי וחברת המועצה מיקי גולדווסר פרשו מהקואליציה.  החיזוק  במנדטים התקבל מעו"ד דוד בניאשווילי מספר 4 בסיעתו ומחבר המועצה יעקב אוחיון  מספר 3 בירוקים, שכיום משמש כסגנו. אשר שמואלי  נשאר לבד עם מנדט אחד.  שמואלי הודיע שיתמודד למועצת העיר ולא לראשות העיר.

מפלגות הדתיים
 גם סיעת ש"ס התפוררה. הפתעה נרשמה מחבר המועצה דורון משה שהעביר את המנדט ברשותו לש"ס בראשות חיים רואש, ואילו חבר המועצה משה קורקוס עזב את ש"ס והקים סיעה חדשה בשם "ביושר".  סיעת אור לתורה בראשות  חבר המועצה עופר אלקיים – תמשיך להחזיק במנדט עצמאי.

כיום הסיעה היחידה שנשארה חזקה ולא התפוררה הם "נהריה ביתנו" בראשות מ"מ ראש העירייה, דימה אפשטיין שתמשיך להחזיק בשלושה מנדטים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות