fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אני שלם עם כל ההחלטות שעשיתי"

המאמן שי מינסטר, שלא הצליח להחזיר את עירוני נהריה לליגת העל, לא חושב שמדובר בכישלון ומציע להנהלה להמשיך להשקיע בקבוצה. "אסור למועדון כמו עירוני נהריה להישבר"
שי מינסטר
כל משחק והחיים שלו. שי מינסטר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

שבועיים אחרי ההדחה המפתיעה מסדרת העלייה לליגת העל, ובעירוני נהריה עדיין מתקשים לעכל את הכישלון. בקבוצה וגם בקרב האוהדים ניכרת תחושה גדולה של אכזבה. יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי צפוי להיפגש בקרוב עם ראש העירייה ג'קי סבג, על מנת לשמוע ממנו מה יהיה גובה התקציב שיעמוד לרשות הקבוצה בעונה הבאה. המאמן שי מינסטר, שלא צפוי להמשיך, ניסה השבוע להסביר את הכישלון: "הפסדנו את הסדרה בגלל משחק התקפה לא טוב. יותר מדי שחקנים לא נתנו מה שהם נותנים בדרך כלל, ולא קיבלנו אקסטרה גם מהשחקנים האחרים".

בתחילת הסדרה, עבר לך בראש תסריט של הפסד?
"לא חשבתי שנגיע למשחק המכריע והרבה שחקנים יקלעו באחוזים כל כך נמוכים או שלא נקבל גיבוי וחיפוי משחקנים אחרים. זה הספורט, והשאלה היא באיזה צד אתה נמצא. במקרה הזה, היינו בצד המפסיד והוד השרון היו בצד המנצח".

עד כמה אתה מאוכזב מעצמך?
"כשאני מסתכל במראה, אני יודע שעשיתי את המקסימום שאני יכול. צריך גם להודות לצוות שלי ליאור ומעוז. אני שלם עם עצמי ועם ההחלטות שעשיתי, למרות שלא תמיד זה הצליח. בסופו של דבר, לא אני זה שעמד על העונשין והחטיא. אני לא רוצה להאשים אף שחקן, כי אנחנו פה ביחד. זה לא שהשחקנים נכשלו ואנחנו היינו בסדר או להפך, כולנו בסירה אחת, והכישלון הוא של כולנו. מגיע גם קרדיט גדול להנהלה על התנהלותה. הכי חשוב שתהיה המשכיות. אסור לקבוצה להישבר מאי העלייה, אלא לנסות שוב כי בסוף נהריה תצליח לחזור לליגת העל. גם בקדנציה האחרונה שנהריה כיוונה לעבר העלייה היא לא הצליחה ושנה לאחר מכן כן עלתה".

אפשר לקרוא לעונה שהסתיימה, כישלון?
"תקרא לזה איך שאתה רוצה. התקשורת תמיד אוהבת ללכת לקיצוניות. אפשר להגיד שנכשלנו במשימה להלחם עד הסוף על העלייה".

האם מינסטר ימשיך בקבוצה? הכתבה המורחבת מחר (שישי) במדור הספורט של "צפון-1"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות