fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אנחנו ננציח את אליאור בכל דרך אפשרית"

ביום שני השבוע חל יום הולדתו ה-27 של אליאור פרייס ז"ל, שנרצח לפני כחצי שנה בפיגוע בבורגס. הוריו בחרו לציין את היום הזה בטורניר כדורגל, הספורט שאליאור כל כך אהב. "כשקורה אסון כזה הכל מתהפך, את ההרגשה שקמים איתה בבוקר והולכים לישון איתה בערב, אני לא מאחל לאף אחד"
אליאור פרייס ז"ל (צילום: אושרי כהן)
אליאור פרייס ז"ל (צילום: אושרי כהן)

חצי שנה עברה מאז הפיגוע הנורא בבורגס, שבו נרצחו חמישה ישראלים, שניים מהם, מאור הרוש ואליאור פרייס, תושבי עכו. משפחתו של אליאור היתה המשפחה היחידה שלא התראיינה עד כה, ביקשה שלא לסקר את ההלוויה והעדיפה להסתגר בביתה.

ביום שני השבוע חל יום הולדתו ה-27 של אליאור. את היום הזה בחרה המשפחה להנציח בטורניר כדורגל שהתקיים בתיכון אורט, בו אליאור למד. גם הוריו של מאור הרוש באו לצפות בארבע הקבוצות שהשתתפו בטורניר: אורט עכו, בית הספר אמי"ת קנדי ושתי קבוצות של חברים. בתום הטורניר עלו משפחות פרייס והרוש לקברי יקיריהם, להניח זר ולנסות להמשיך הלאה. "אנחנו באותו הבוץ", אומר קובי פרייס, אביו של אליאור, "אחדות גורל, למען האמת אני לא מאשים אף אחד".

את טורניר הכדורגל יזמו ההורים קובי ועדנה פרייס. אליאור אהב ספורט בכלל וכדורגל בפרט. לפני כמה חודשים קיימו גם משט לזכרו. אליאור אהב את הים והיתה לו סירה קטנה בנמל.

המוות של אליאור הוא כאב פרטי. עדנה וקובי פרייס (צילום: אושרי כהן)

אנדרטה בבורגס
קובי פרייס: "אנחנו ננציח את אליאור בכל דרך אפשרית. ההנצחה היא חלק בלתי נפרד מחיינו כעת. יום ההולדת היה יום קשה מאוד עבורנו, אבל אנו חיים כך חצי שנה, לא רק יום אחד. זה לא רק ביום ההולדת. שישה חודשים עבורנו הם כמו שש שנים, כל כך קרוב ועם זאת כל כך רחוק. בית הספר ועיריית עכו תכננו את האירוע בקפידה. שחקני הקבוצות היו מאוד נחושים לנצח, זה ממש הורגש באוויר. אליאור שיחק כדורגל בהפועל עכו, ובשנים האחרונות הוא שיחק גם טניס. קובי: "כדורגל היה הספורט העיקרי שלו. בחרנו לקיים את הטורניר בבית הספר כדי שתהיה לזה המשכיות.

 הסיפור המלא יפורסם ביום שישי בעיתון צפון -1 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות