fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אליפות העולם באגרוף תאילנדי: מדליות כסף וארד לנהריה

הישגים מצוינים ל-3 חניכי מועדון הלוחם והרוח מנהריה: אור משה, רזיאל בן שושן ולידור קורט, שהשתתפו באליפות העולם באגרוף תאילנדי שנערכה בדבלין, אירלנד.

באליפות השתתפו 1708 ספורטאים מ-48 מדינות מכל רחבי העולם.

המשלחת הישראלית כללה כ-20 לוחמים, כשהנציגים מנהריה היו הספורטאים היחידים שהעפילו לשלבים הגבוהים של האליפות וזכו במדליות.

אור משה (16), אלוף ישראל הנוכחי שזכה לאחרונה בתואר סגן אלוף אירופה, התחרה בקטגוריית נוער עד גיל 17 במשקל עד 63 ק"ג. הוא פתח את האליפות בניצחון מוחץ על יריב מהונגריה. בשלב חצי הגמר הפתיע משה כשגבר על אלוף רוסיה והדיח אותו מהמשך האליפות. משה היה קרוב מאוד לזכייה באליפות, אך הפסיד בגמר ליריב מצרפת והסתפק בתואר סגן אלוף העולם ובמדליית כסף.

razielbenshoshan-lidorkort-ormoshe
הישגים בינלאומיים. המאמן דרור ולורד עם חניכיו (צילום: מועדון הלוחם והרוח)

רזיאל בן שושן (15), שהתמודד בקטגורית הקדטים עד גיל 15 במשקל 63 ק"ג, פתח גם הוא את האליפות בצורה משכנעת עם ניצחונות מרשימים על יריבים מיוון, פולין והונגריה והעפיל עד שלב הגמר, שם הפסיד בתום קרב צמוד ומותח ליריב מהונגריה.

הנציג השלישי, לידור קורט (18), שהתחרה בקטגורית נוער עד גיל 19 במשקל 67 ק"ג, סיים את האליפות במקום השלישי וזכה במדליית ארד. קורט פתח את האליפות בניצחון על יריב מקזחסטן, ובקרב העלייה לגמר הפסיד ליריב מרוסיה.

המאמן הראשי של מכון הלוחם והרוח, דרור ולורד, סיכם: "היתה לנו הזדמנות מצוינת להביא מדלית זהב, והיינו מאוד קרובים לכך. למרות זאת, החבר'ה שלנו הפגינו יכולת מצוינת, התמודדו בכבוד מול יריבים חזקים ואיכותיים, נתנו פייט לכל יריב ועשו כברת דרך ארוכה מבחינה מקצועית. ההישגים שלהם הביאו הרבה כבוד למדינת ישראל, לעיר נהריה ולמכון שלנו. אנחנו כבר עם הפנים קדימה, לתחרויות הבאות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות