fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אישום: בת 35 מנהריה הזמינה את רצח המאהבת

אנה ראיין בת 35 מנהריה מואשמת בניסיון שידול לרצח על רקע רומנטי כשביקשה מבן זוגה להיפרד מאישה אחרת. מעצרה הוארך עד החלטה אחרת

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה לפני זמן קצר (שני) באמצעות עו"ד לילך תמיר לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד אנה ראיין בת 35 מנהריה בגין ניסיון שידול לרצח . על פי  עובדות כתב האישום בשש השנים האחרונות ניהלה הנאשמת קשר רומנטי עם אדם אשר במקביל ובאותה תקופה ניהל קשר רומנטי עם המתלוננת, קשר עליו ידעה הנאשמת.

בתקופה האחרונה ביקשה הנאשמת מבן הזוג להיפרד מהמתלוננת, ולהישאר בקשר זוגי רק עמה, אך בן הזוג סירב. על כן החליטה הנאשמת לנסות ולמצוא אדם שימית את המתלוננת. במהלך החודשים יולי-ספטמבר השנה , פנתה הנאשמת מספר פעמים לידיד המתגורר בדירה שבבעלותה וביקשה ממנו למצוא אדם אשר יגרום למותה של המתלוננת. בעקבות כך פנה הידיד למשטרה ודיווח להם על כוונותיה של הנאשמת.

המשטרה הנחתה את הידיד להודיע לנאשמת כי מצא עבורה אדם אשר יכול לבצע את הרצח בתמורה לתשלום 10 אלפים שקלים וכן לוותר לו על תשלום שכר הדירה למשך חודשיים והיא הסכימה . לפני מספר ימים, בשעה 22:00 פגש הידיד את הנאשמת יחד עם סוכן משטרתי אשר הוצג בפני הנאשמת כ"איגור" ועזב את המקום.

באותה שיחה מסרה הנאשמת לסוכן פרטים מזהים של המתלוננת, אותה היא מבקשת כי ימית. אף הבהירה כי אינה מעוניינת רק בפציעתה או בגרימת נכות, וכי היא מעדיפה כי גופתה של המתלוננת לא תמצא לאחר המעשה. עוד ביקשה מהסוכן לעדכן אותה לגבי מועד הביצוע, על מנת שתוכל להיערך עם אליבי ואף דרשה כי הרצח יבוצע בשלושה הימים הקרובים.

בית המשפט האריך את מעצרה עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות