fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אין ספק שללא מאבקן הגלוי והאמיץ של עובדות הניקיון לא הייתי מצליחה"

כך אמרה רותי נחום, יו"ר ועד העובדים בעירייה שבזכות מאבקה עובדות הניקיון בעיריית נהריה יישארו בהעסקה ישירה
רותי נחום ואבי ניסנקורן  (צילום עצמי)
רותי נחום ואבי ניסנקורן (צילום עצמי)

הישג מרשים ליו"ר ועד העובדים בעיריית נהריה רותי נחום שנלחמה על 22 עובדות ניקיון שיישארו מועסקות בעיריית נהריה ומנעה הליך של הפרטה. רק שאת הבשורה על הצלחתה היא שמעה באמצעי התקשורת.

כבר בסוף השבוע שעבר רחשו שמועות כי יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן מתכוון באופן אישי לדבר עם ראש עיריית נהריה ז'קי סבג ולמנוע ממנו את ההפרטה. ביום שני אכן נערכה שיחה זו וסבג קיבל את בקשתו של ניסנקורן והקפיא את הכוונה להפריט את שירותי הניקיון בעירייה. בעקבות הפנייה עובדות הניקיון יישארו מועסקות ישירות על ידי העירייה.

יצוין כי גם התערבותם של חברי המועצה שרית מולכו ואייל וייזר מהאופוזיציה שכתבו מכתב לניסנקורן והביעו את התנגדותם להפרטה עזרה להקפאת המהלך. במהלך השבוע נפגשה נחום עם ניסנקורן בבית ההסתדרות בתל אביב והיא עודכנה על הנעשה.

ניסנקורן: "אני מברך על החלטתו של סבג להותיר את עובדות הניקיון של עיריית נהריה בהעסקה ישירה".

סבג: "לאחר שיו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן פנה אלי באופן אישי וביקש שעיריית נהריה תעשה כל מאמץ על מנת להקפיא את הכוונה להשלמת ההפרטה, ומתוך כבוד רב למר ניסנקורן, החלטתי להיעתר לבקשתו ולהשאיר את המצב הנוכחי על כנו. אני מודה על שיתוף הפעולה המיוחד הזה".

נחום: " אני מברכת את יו"ר ההסתדרות מר אבי ניסנקורן על הירתמותו למאבקנו הצודק ועל ההבנות שהושגו בינו לבין הנהלת העירייה לעת עתה. זאת בעקבות פנייתי האישית לכל הגורמים בהסתדרות הארצית ואף לכל חברי מועצת העיר. אין ספק שללא מאבקן הגלוי והאמיץ של עובדות הניקיון לא הייתי מצליחה, כיו"ר ועד, למנוע את רוע הגזירה הקשה הזו. הן הגיבורות בסיפור הזה ובעיניי הן הדוגמה לכל עובדי ועובדות העירייה ככל שזה נוגע להתאגדות עובדים כי ביחד זה כוח שמנצח. אמשיך להיאבק למען מימוש כל הזכויות של העובדים יחד עם כל חברי הוועד.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות