fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אימון: עירוני נהריה ניצחה את ברק גרינטופס נתניה 86:97

עבור שתי הקבוצות זהו משחק הכנה שני לקראת פתיחת העונה. ביום רביעי: עירוני נהריה תארח את הפועל עפולה וברק נתניה תארח את האלופה מכבי חיפה
ליאור שגב ונייט מילר (צילום: אושרי כהן)
ליאור שגב ונייט מילר (צילום: אושרי כהן)

לפני זמן קצר, עירוני נהריה ניצחה במשחק אימון 86:97 את ברק גרינטופס נתניה מליגת העל. עבור שתי הקבוצות זהו משחק הכנה שני לקראת פתיחת העונה. הפעם האחרונה בה נפגשנו שתי הקבוצות במסגרת רשמית, הייתה בעונת 2009/10, שבסיומה ירדה נהריה לליגה הלאומית.

רבע ראשון 24:30 נהריה
נהריה פתחה טוב את המשחק ובעזרת שלוש שלושת רצופות של קני לאוסון הצליחה לסיים את הרבע ביתרון.

קני לאוסון נאבק על הכדור עם בנט דיוויס (צילום: אושרי כהן)
קני לאוסון נאבק על הכדור עם בנט דיוויס (צילום: אושרי כהן)

רבע שני 39:51 נהריה
הרבע השני נפתח באותה מגמה בה הסתיים הרבע הראשון. נהריה המשיכה לשטוף את המגרש ונתניה ניסתה לצמצם את ההפרש עם זריקות מחוץ לקשת שלא צלחו. 2 דקות לסיום המחצית הראשונה נהריה עלתה ליתרון שיא 37:51.

מפציץ מחוץ לקשת. ליאור שגב (צילום: אושרי כהן)

רבע שלישי 62:76 נהריה
נהריה פתחה טוב את המחצית השניה עם סל ועבירה של ערן אסנטי. שלשה של לאוסון מיד לאחר מכן העלתה את נהריה ליתרון 40:57. נתניה התקשתה לחדור את ההגנה המסודרת של נהריה, שמצידה קטפה כדורים חוזרים ובמטווח של זריקות מחוץ לקשת, מתוכן 3 רצופות של ליאור שגב, עלתה ליתרון שיא 74:50.

החזיק את נתניה במשחק. ראשון פרימן רודף אחרי גיא דותן (צילום: אושרי כהן)
החזיק את נתניה במשחק. ראשון פרימן רודף אחרי גיא דותן (צילום: אושרי כהן)

רבע רביעי 86:97 נהריה
נתניה פתחה בטירוף את הרבע האחרון והוריד את ההפרש ל-12 נקודות 68:80, אך נהריה הצליחה לעצור את המשחק המהיר של נתניה עם עוד שתי שלשות רצופות של ליאור שגב. עד לסיום המשחק נתניה המשיכה לרוץ, אבל נהריה הציגה משחק הגנה תכליתי ולא אפשרה לה לחזור למשחק.

אדריכל הניצחון. ליאור שגב ורכז נתניה יועד בית יוסף (צילום: אושרי כהן)
אדריכל הניצחון. ליאור שגב ורכז נתניה יועד בית יוסף (צילום: אושרי כהן)

מאמן עירוני נהריה רועי חגאי: "רציתי לשחק נגד קבוצה מליגת העל במשחקי טרום העונה כדי שנראה איפה אנחנו עומדים, ואנחנו במצב טוב יחסית לטרום עונה. ההגנה צריכה להשתפר ונמשיך לעבוד על זה כדי להגיע מוכנים ככל האפשר לליגה".

מאמן גרינטופס נתניה רובי בלינקו: "אני טוען, או שאתה מנצח או שאתה לומד שיעור. למדנו שיעור חשוב היום. אני בטוח שזה יעזור לנו בהכנה להמשך".

קלעו לעירוני נהריה: קני לאוסון 23 נק' (3 שלשות), ערן אסנטי 17 (5 שלשות), ליאור שגב 18 נק' (5 שלשות), נייט מילר 15 נק', אופיר הובר 9 נק', עידו סטולרו 6 נק' (2 שלשות), גיא דותן 5 נק', תומר גינת 4 נק'.

קלעו לברק נתניה: קני בוינטון 28 נק', ראשון פרימן 22 נק', בנט דיוויס 13 נק', ניר כהן 9 נק', דולב דראפיץ' 8 נק', יועד בית יוסף 4 נק', אייל שולמן 2 נק'.

ביום רביעי (25.9) עירוני נהריה תארח בשעה 13:00 בעין שרה את הפועל עפולה וברק גרינטופס נתניה תארח באותה השעה בקופסל את האלופה מכבי בזן חיפה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות