fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אימון: הפועל עפולה ניצחה 63:68 את עירוני נהריה

אחרי הניצחון המרשים על ברק נתניה, הגיע הפועל עפולה והראתה לעירוני נהריה מי היריבה האמיתית שלה העונה
ג'ף אלן (צילום: דובורת הפועל עפולה)
ג'ף אלן (צילום: דובורת הפועל עפולה)
החזיר את עפולה למשחק. ג'ף אלן (צילום: דובורת הפועל עפולה)
החזיר את עפולה למשחק. ג'ף אלן (צילום: דובורת הפועל עפולה)

לפני זמן קצר היום (רביעי) עירוני נהריה אירחה בעין שרה את הפועל עפולה, למשחק הכנה נוסף לקראת משחקי הגביע שייערכו בשבוע הבא (3.10) והליגה שתפתח מאוחר יותר (15.10).

עירוני נהריה התייצבה למשחק אחרי ניצחון מרשים על ברק נתניה מליגת העל במשחק אימון שלושה ימים קודם לכן. עפולה מצידה הגיע אחרי הפסד במשחק אימון לקרית אתא והציגה את שני שחקני הרכש החדשים שלה אילן נניקשווילי הותיק וג'ף אלן.

המשחק נפתח עם 3 שלשות רצופות, 2 של נהריה ואחת של עפולה. נהריה הסתדרה בהגנה והקשתה על שחקני עפולה לחדור אל הטבעת. גם ניסיונות הכנסת הכדור אל ג'ף אלן שנראה קצת חלוד לא צלחו ונהריה סיימה את המחצית הראשונה ביתרון 30:36.

המחצית השנייה לא התעלתה לרמה גבוה במיוחד. נהריה נראתה מאד מבולבלת ולא מסודרת בהתקפה ועפולה הצליחה להשתלט על המשחק ואף לעלות ליתרון ראשון 41:42. ג'ף אלן התחיל להיכנס לעניינים והרבה בעזרתו עפולה עלתה ליתרון שיא 45:57 חמש דקות לסיום. עפולה המשיכה להקשות על נהריה לייצר נקודות ושלחה את שחקניה לקו ומשום מקום הצליחה לחזור למשחק ולהוריד את ההפרש לכדי 3 נק' 58:61, שלוש דקות לסיום. עד לסיום עפולה השכילה לשמור על היתרון ולנצח 63:68.

קלעו לעירוני נהריה: קני לאוסון 14 נק', אופיר הובר 13 נק', נייט מילר 10 נק', גיא דותן 8 נק', עידו סטולרו וערן אסנטי 6 נק' כ"א, תומר גינת וליאור שגב 3 נק' כ"א.

קלעו להפועל עפולה: ג'ף אלן 19 נק', גל חלמיש 12 נק', אריק דוונדורף 9 נק', אילן נניקשווילי 8 נק', יונתן לוי 6 נק', מקסים קיקוס 5 נק', איתן רוטנברג 4 נק', איתי גרינבוים 2 נק'.

ביום ראשון 22.9 הפועל עפולה תארח את מכבי הוד השרון בשעה 19:00 במסגרת הסיבוב הראשון של גביע המדינה. ביום חמישי 3.10 בשעה 19:30 עירוני נהריה תארח את הפועל פתאל אילת.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות