fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איגור קולשוב ואייל שולמן בעירוני נהריה

המלפפון הלוהט של הקיץ, יגיע לעין שרה ויחזק את הסגל הישראלי של המאמן דני פרנקו. שולמן חוזר לקדנציה שניה.
איגור קולשוב (צילום: עירוני נהריה)
איגור קולשוב (צילום: עירוני נהריה)

המלפפון הלוהט של הקיץ, איגור קולשוב, יגיע לעין שרה ויחזק את הסגל הישראלי של המאמן דני פרנקו. קולשוב (24, 1.94) פתח את העונה שעברה במכבי ראשון לציון, איתה זכה בגביע ווינר סל והגיע לגמר גביע המדינה. ב-26 משחקים במדי הקבוצה הוא רשם 11.5 נקודות, 5.4 ריבאונדים, 1.5 אסיסטים בממוצע. במהלך הסיבוב השלישי הוא עבר להפועל חולון, בה קלע 7.4 נקודות בעונה הרגילה ו-12.2 נקודות במשחקי הפלייאוף.

שחקן ישראלי נוסף שחתם בקבוצה הוא הרכז אייל שולמן, שחוזר לקדנציה שניה בעין שרה לאחר ששיחק בעונת 14/15.

בכך הסגל של נהריה כולל את הישראלים קולשוב, ניב משגב, טראוויס ווריק, איתי שגב, תומר כהן ושלו לוגשי ואת הזרים טוני גפני, דומיניק ווטרס.

איגור קולשוב (צילום: עירוני נהריה)
איגור קולשוב (צילום: עירוני נהריה)

"אני שמח שהצלחנו להביא שחקן ברמתו של איגור קולשוב לנהריה וזאת לאחר מו"מ ארוך", אמר יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי, "איגור קיבל את ההחלטה הטובה ביותר להגיע אלינו ואני מברך אותו על כך. מלאכת הרכבת הסגל בעיצומה, ועד לסוף השבוע יושלם הסגל במלואו. כפי שציינתי לא מזמן, העונה אנו מכוונים גבוה וקבוצתנו תהווה גורם משמעותי בצמרת הליגה, והראייה לכך היא החתמת שחקנים טובים ואיכותיים.  בהזדמנות זאת, אבקש להודות ליפתח זיו על תרומתו לקבוצה ולאחל לו הצלחה בקבוצות החדשה".

מאמן הקבוצה דני פרנקו: "אני מברך על ההצטרפות של איגור לקבוצה המתחדשת שלנו בנהריה. אחרי עונת התאקלמות בליגה שלנו, איגור בשל להביא למגרש את מיטב היכולות שלו. איגור מצטרף שסגל איכותי של שחקנים, ויחד נשאף לבנות את נהריה כקבוצה רעבה ולוחמת". על שולמן הוסיף פרנקו: "אייל שחקן מנוסה ומוכשר מאד שמשלים לנו סגל ישראלי רעב להצלחה. תמיד נהניתי לעבוד עם אייל ואני בטוח שתהיה לו תרומה משמעותית להצלחת הקבוצה".

חוזר לקדנציה שניה בסגול. אייל שולמן (צילום: אדריאן הרבשטיין)
חוזר לקדנציה שניה בסגול. אייל שולמן (צילום: אדריאן הרבשטיין)

"אני חושב שדני (פרנקו), עופר (רחימי) והמועדון רוצים לבנות פה בנהריה משהו רציני ומיוחד ולא הייתי בא אם לא הייתי באמת מאמין בזה", אמר קולשוב עצמו, "אני מחכה כבר להתחיל לעבוד עם כל האנשים שקשורים למועדון, לפגוש את האוהדים המסורים שיש לקבוצה במשך שנים עם מסורת מכובדת ומקווה שנשיג את המטרות והיעדים שלנו לעונה הקרובה ומעבר".

השבוע התפרסם לוח המשחקים לעונה הקרובה וכבר במחזורי הפתיחה צפויים לסגולים של פרנקו מפגשים מעניינים. במחזור הראשון שיתקיים ביום שני 7.10 נהריה תתארח אצל הפועל אילת. במחזור השלישי (20.10) נהריה תתארח את הפועל ירושלים. במחזור הרביעי פרנקו ייארח את האקסית הפועל ת"א בעין שרה, ובמחזור החמישי נהריה תתארח אצל מכבי ת"א. לוח המשחקים המלא התפרסם באתר מנהלת הליגה בכדורסל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות