fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אופיר הובר חתם בנהריה

ה"סניף" של הוד השרון בנהריה מתרחב עם החתמתו של הובר, שמצטרף לאסנטי. המאמן חגאי: "מדובר באחד השחקנים הכי טובים בליגה". נייט מילר, ימשיך עונה נוספת
אופיר הובר ונייט מילר
ישתפו פעולה בעונה הבאה. הובר (מימין) מול מילר במפגש האחרון בין הקבוצות (צילום: מיכה פישנזון)
אופיר הובר ונייט מילר
ישתפו פעולה בעונה הבאה. הובר (מימין) מול מילר במפגש האחרון בין הקבוצות (צילום: מיכה פישנזון)

עירוני נהריה ממשיכה לבנות את עצמה לקראת העונה הקרובה והשבוע חתם בקבוצה הפורוורד הצעיר אופיר הובר (22, 1.98), ששיחק תחת רועי חגאי במכבי הוד השרון בעונה שעברה. הובר מצטרף אל חברו ערן אסנטי, שחתם לפני שבועיים, כאשר הרכז גיא גותן צפוי גם כן לחתום בקרוב ולהרחיב את סניף "הוד השרון" בנהריה. המאמן רועי חגאי: "הובר שחקן מצוין שנתן עונה מעולה בשנה שעברה. הוא יכול לשחק בכמה עמדות, הוא מאד מחויב, נטול אגו, שומר מצוין ולטעמי, בתפקיד שלו הוא אחד הטובים בליגה. הוא מסוג השחקנים שמתאימים לכל קבוצה".

בימים אלה מחפש חגאי שחקן ישראלי בכיר. השם החם על הפרק הוא הרכז ליאור שגב, שזכה באליפות עם מכבי חיפה וששוחרר ממנה. בימים האחרונים מתנהל עימו משא ומתן. במקרה ושגב לא יגיע לנהריה לקדנציה שלישית, הרכז הראשון ימשיך להיות ניר גולן, שיקבל הצעה להמשיך בקבוצה.

חגאי: "ליאור שחקן בכיר ומצוין לליגה השנייה. היו לו גם תקופות טובות גם בליגת העל. אני יודע שהקהל בנהריה אוהב אותו. אם הוא יגיע, ללא ספק זאת תהיה החתמה משמעותית עבורנו". גם השבוע המשיכה סוגיית השחקנים הנהריינים להעסיק את אנשי הקבוצה וטרם הוחלט עתידם של ערן סודאי וג'ונתן בייז. חגאי: "היו"ר ניסים אלפסי צריך לשבת איתם ונראה מה יהיה".

הגארד האמריקאי נייט מילר הוא ללא ספק אחד הזרים הטובים שלבשו סגול בשנים האחרונות ובהחלט אפשר לדמיין אותו מוביל את נהריה להישגים גם בליגת העל. לפני שבועיים הוא חתם על חוזה לעונה נוספת בקבוצה, כדי להגשים את המטרה לשמה הוחתם – עלייה לליגת העל.

מילר: "אני רוצה להודות לכולם על כך שרצו שאמשיך פה. כשהגעתי בינואר לנהריה עברתי חוויה נהדרת וזאת הזדמנות בשבילי להמשיך לעשות דברים טובים גם בעונה הקרובה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות