fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: נחנך קו הנוער העובד והלומד

אחרי שנים בהן פעל הקן מתוך מקלט, הוא עבר למבנה חדש וקבוע בפארק יבנה
מצעד בלונים אל הקן החדש. צילום: דוברות עיריית נהריה

בטקס חגיגי במעמד ראש העירייה רונן מרלי, נחנך במוצאי שבת האחרון קן הנוער העובד והלומד במבנה שהוקצה עבורו בפארק יבנה בשכונת עמידר. לטקס הסרת הלוט קדמה פעילות בה השתתפו עשרות חניכי הקן, שאורגנה על ידי המדריכים וכן מצעד בלונים.

מרלי: "אני שמח שלאחר שנים רבות של פעילות בתוך מקלט ניתנה לנו האפשרות לתת לחניכים ולמדריכים מקום ראוי ומכובד. תנועת נוער היא מקור השראה וגאווה וכל הורה שמחליט לשלוח את ילדו לפעילות תנועות הנוער מעצים את תחושת ה"ביחד" והמשותף לכולנו כעם".

מרכז קן נהריה, דוד שפרלינג: "הקן נמצא בשנים האחרונות בתקופה של צמיחה בפעילות. אני שמח שהעירייה מעמידה לטובתו מבנה ראוי ונותנת בכך רוח גבית משמעותית לפעילות עבור בני הנוער בנהריה. אנחנו מזמינים את כל הורי העיר לשלוח את ילדיהם אלינו לקן, לחוויות של פעם בחיים."

ליאל מאור תלמידת כיתה י"א, וחברה בקן נהריה מזה שלוש שנים אמרה: "אני חושבת שאפשר להסביר לאנשים את החוויה המדהימה שלנו בתור חניכים רק כאשר אתה חלק ממנה. הקן משמש לי כבית שני,  רק יותר טוב כי כשאתה מגיע לקן יש לך את החברים שלך, את המחויבות שלך, את המקום השקט שאתה צריך ומישהו לדבר איתו. מאז שאני זוכרת את הקן הוא היה במקלט, אני שמחה שכעת, יש לנו את האפשרות לקיים את הפעילות שלנו על הצד הטוב ביותר. בשם כל חניכי קן נהריה הנוכחים והעתידיים אני רוצה להודות על הקן החדש, ואין לי ספק שכעת יוכלו ילדים ובני נוער נוספים ליהנות ממנו ולחוות את החוויה המיוחדת והמדהימה של להיות חלק מקן נהריה ומהנוער העובד והלומד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות