fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: מפגש יזמים ראשון לרגל פתיחת מאיץ החלקיקים

המאיץ הוקם ביוזמת הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, מעוף-טק ועיריית נהריה
מפגש יזמים ראשון צילום: מעוף ועיריית נהריה

המאיץ  הוקם ביוזמת הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, מעוף-טק ועיריית נהריה

משרד הכלכלה והתעשייה, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים באמצעות מעוף טק ועיריית נהריה, קיימו בשבוע שעבר מפגש יזמים טכנולוגי הראשון בנהריה. האירוע שהתקיים במידעטק , נחל הצלחה רבה ונכחו בו עשרות יזמים מנהריה והגליל המערבי שנחשפו לאקסלרטור (מאיץ טכנולוגי) החדש שיוקם בעיר, וינוהל על ידי חברת Cinnovate.

המפגש נערך במטרה לקדם הקמת אקוסיסטם (מערכת אקולוגית), יזמי בנהריה, לקיים באזור הרצאות עם מומחים מהתחום ויזמים מנוסים, לאפשר נטוורקינג ויצירת שיתופי פעולה ולחזק את כל העוסקים ביזמות וטכנולוגיה באזור הגליל המערבי. מנחי הערב, תמר ערבה, ואלישע קוחר, הציגו בפני היזמים את העשייה בתחום באזור ואת הפעילות המתקיימת באקסלרטור ובהאב (מתחם עבודה משותף)

בהמשך, התארח במפגש, בועז פרנקל, מוביל המוצר ואחראי iOS בחברת-Cheetah Technologies LTD, פרנקל הרצה ושיתף את היזמים בשינוי שעשה בחייו והמעבר לעולם היזמות וההייטק, סיפר על החיים בחברת הזנק בצמיחה והאתגרים השונים, כיצד מקיימים סבבי גיוס הון, כיצד מרחיבים צוות פיתוח, ועוד.

הרצאתו היוותה מקור השראה עבור היזמים המקומיים, עוררה דיון פורה, והתייעצויות עם הקהילה המתגבשת.

המאיץ הטכנולוגי החדש שנפתח בנהריה הוא תכנית האצה ייחודית בת חצי שנה למיזמים בשלב הפיתוח. המיזמים שייבחרו, יקבלו מעטפת שירותים והטבות חסרת תקדים בין חברי ה-Hub והקהילה. במסגרת התכנית, נבנית עבור כל מיזם תכנית עבודה שבועית עם מנטורים מובילים בתחום המלווים את התהליך, החל מסיוע ליזמים בהבשלת הרעיון לכדי מיזם, וכלה בסיוע ביצירת Networking ובגיוס מימון והשקעות. התכנית כוללת סדנאות בנושאים מגוונים, הסכמי מייסדים והסכמי השקעה. כל זאת, על מנת, להביא את הרעיון של היזמים לחברת הזנק (STARTUP), להנגיש אותם למשקיעים, קרנות, מענקי מדינה ולחבר אותם לתעשייה, כאשר המטרה העיקרית של התהליך היא להגיע לשוק כמה שיותר מהר.

תמר ערבה מנהלת אקסלרטורים נהריה מעוף-טק: "אנו שמחים על ההיענות הרבה בקרב יזמים מנהריה והגליל המערבי שהגיעו למפגש הטכנולוגי הראשון  בעיר, היה משמח לראות שיש עשרות יזמים טכנולוגיים שפועלים בגליל המערבי ומעוניינים להתחבר, לקחת חלק בפעילות של הקהילה ולייצר שיתופי פעולה. אנו נרגשים להפעיל בעיר אקסלרטור ולהעצים את העשייה באזור נהריה. אומרת ערבה ומוסיפה, "עם הכניסה של טכנולוגיה לכל תחומי החיים, מגיעות הזדמנויות משמעותיות לעסקים חדשים. האקסלרטור בנהריה יעודד חדשנות ויזמות טכנולוגית ובמקביל יספק את כל הכלים והפתרונות לחסמים כדי לשלב את היזמים והיזמיות בעולם ההייטק".

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: "נהריה תהווה חממה לצמיחה טכנולוגית בגליל המערבי, המאיץ הטכנולוגי שמוקם בימים אלה בתמיכת משרד הכלכלה, מייצר פלטפורמה לעידוד חדשנות ואפשרות צמיחה והקמתן של מיזמים טכנולוגים. אנו רואים חשיבות עצומה בהזדמנות לאפשר ליזמים מקומיים ליהנות מתשתית הכוללת מרחבי עבודה מתקדמים, תמיכה מקצועית וליווי עסקי. בימים אלו אנו פועלים להכשרת מקום חדש במרכז העיר אשר ישמש האב –  בית ליזמים טכנולוגיים מנהריה והסביבה. כעירייה המקדמת חזון של יזמות וחדשנות- נפעל לסייע ליזמים שיבחרו לפתוח את הסטרטאפ שלהם בנהריה, על מנת שיהיו להם את כל התנאים וההזדמנויות להגיע להצלחה מסחרית".

יצוין כי, אקסלרטור נהריה, הוא חלק מתכנית הקמת מאיצים טכנולוגים של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, שהתקבלה לאור הצלחת מודל המאיץ הטכנולוגי שכבר פועל מזה 4 שנים בנצרת. המאיצים מוקמים בנצרת עילית, טבריה, קריית שמונה, חצור הגלילית, נהריה, כרמיאל, עכו ועפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות