fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: מגעים לאיחוד קבוצות הכדורגל בעיר

ראש העירייה רונן מרלי, פועל לאיחוד קבוצות הכדורגל בעיר: בית"ר נהריה (ליגה ב') והפועל נהריה (ליגה ג'), וכבר קיים פגישה משולשת עם יושבי הראש של שתי הקבוצות
אני לא בובה. יו"ר הפועל נהריה, עמוס גבריאל צילום: מיכה פישנזון

מאז כניסתו של ראש עיריית נהריה החדש לתפקיד, רונן מרלי, הוא מנסה לגבש תכנית לאיחוד קבוצות הכדורגל בעיר: בית"ר נהריה מליגה ב' והפועל נהריה מליגה ג', אלא שעד כה המהלך טרם צלח. שיחה משולשת בין ראש העירייה מרלי לבין יו"ר בית"ר נהריה ניסים אלפסי ויו"ר הפועל נהריה, לא הניבה עד כה תוצאות והצדדים אמורים להיפגש שוב.

נודע, כי יו"ר הפועל נהריה עמוס גבריאל, דחה הצעה להתמנות ליו"ר הקבוצה המאוחדת של העיר מאחר והתפקיד שהוצע לו, לא כלל שום סמכות ניהולית או מקצועית.

גבריאל: "רצו לתת לי תפקיד בלי סמכות, בלי זכות חתימה ואחרי שכבר מינו מאמן, התחילו להביא שחקנים, קבעו מי יהיה המאמן המקצועי וחילקו תפקידי ניהול. אם הם רוצים בובה, שילכו לחנות צעצועים, יש שם בובות בשפע. לי, בכל אופן, זה לא מתאים. אם לא יתנו לי סמכויות, אמשיך כרגיל עם הפועל נהריה ושיהיה בהצלחה לשתי הקבוצות".

בית"ר נהריה: החלוץ מריק שמחייב, שהיה בעונה שעברה אחד המצטיינים בקבוצה (9 שערים ו-19 בישולים), עזב וחתם בשורות העולה החדשה לליגה ב', מכבי נווה שאנן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות