fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: האם קבוצת הכדורסל שווה השקעה של ארבעה מיליון שקל?

ראש העיר חושב שחשוב להשקיע בקבוצה, האופוזיציה מסכימה אבל חושבת שיש למצוא מקורות מימון חלופיים
. שחקני עירוני נהריה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

קבוצת הכדורסל "עירוני נהריה" עברה לא מעט טלטלות בשנה האחרונה במהלכה הוחלף המאמן, שחקנים עזבו ומעל ריחף האיום להדחה מליגת העל, למרות כל אלה, הצליחה הקבוצה להחזיק את הראש מעל המים, היא ניצחה משחקים שהעלו אותה מהמקום האחרון בטבלה והבטיחו את מקומה בליגת העל.

בישיבת המועצה האחרונה, העלה ראש העירייה רונן מרלי להצבעה בקשה לתמיכה בעמותה הספורט ההישגי, בסך ארבעה מיליון שקל מדובר למעשה במתן ערבות עירייה להלוואת גישור שלקחה הקבוצה, על מנת לשמור על יציבותה.

רונן מרלי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
רונן מרלי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

 

מרלי "אנחנו עושים הכל כדי לגייס תמיכה וספונסרים לקבוצה. בליגת העל קיימות 12 קבוצות בלבד ונהריה ביניהן. לכיס זה אמנם כאב גדול, אבל לתדמית זה הישג חשוב".

המועצה אישרה את הבקשה אך נשאלת השאלה האם בגירעון בו שרויה העירייה, יש מקום לתמוך בקבוצת הכדורסל בסכום כה משמעותי.

אורנה שטרקמן צילום: אדריאן הרבשטיין
אורנה שטרקמן צילום: אדריאן הרבשטיין

חברת מועצת העיר, אורנה שטרקמן: חברות האופוזיציה התנגדו ונמנעו מכל ההצעות  שלא משרתות את כלל תושבי העיר, וזאת בניגוד לסגן ראש העיר אייל וייזר וחבר המועצה אור כהן שכלל לא הופיעו.

הבחירה של סיעת "הדור הבא" להימנע בהצבעה אינה מנותקת מההחלטה להעלות את תשלומי הארנונה בעיר, לגזול את ההורים בתשלומים מופקעים לקייטנות ובמדיניות החיסכון ההולך וניכר בתחזוקת העיר.

הזהות הנהריינית מביאה אותנו לרצות בטובת הקבוצה ובהצלחתה .

נשמח לראות את ראש העיר מגייס תרומות לקבוצה כפי שהציע בישיבת המועצה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות