fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: אירוע MEET-UP ליזמים התקיים לאחרונה

האירוע נערך כחלק מפעילות האקסלרטור הטכנולוגי הראשון שהוקם בנהריה
"מיט-אפ" אקסלרטור נהריה צילום: מעוף טק

האירוע נערך כחלק מפעילות האקסלרטור הטכנולוגי הראשון שהוקם בנהריה

משרד הכלכלה והתעשייה, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, באמצעות מעוף טק ועיריית נהריה, הקימו את האקסלרטור (המאיץ הטכנולוגי) הראשון בעיר, שהחל את פעילותו בחודש האחרון.

במסגרת פעילות האקסלרטור, מתקיימות הרצאות פתוחות לקהל הרחב, בהאב של מעוף-טק בנהריה, בנושאי טכנולוגיה וחדשנות, במטרה לחזק את קהילת היזמים בעיר ובגליל המערבי ולחשוף אותה לסיפורי הצלחה ולתוכן מקצועי. 

השבוע התקיים אירוע המיט-אפ השני  בהאב בנהריה בנושא "קבלת מימון מהמדינה לסטארטפאים- בדגש על קרן תנופה".

המיטאפ נחל הצלחה עם השתתפותם של כעשרים יזמים מנהריה והסביבה שקיבלו מידע חיוני אודות רשות החדשנות במשרד הכלכלה והתעשייה וקרן תנופה, כולל דרכים להגשת בקשות למימון, באופן היעיל ביותר.

במיט-אפ התארח נעם אילוביץ, בודק תוכנה בכיר ברשות החדשנות שהרצה בנושא וסיפק ליזמים מידע נרחב על מסלולי רשות החדשנות, לאחר מכן, קיים אילוביץ פגישות אישיות עם היזמים, זאת כחלק מחזון משרד הכלכלה והתעשייה להעמיד סיוע ליזמים טכנולוגיים בפריפריה ולהנגיש מידע והזדמנויות להצלחת המיזמים.

את הערב הנחו תמר ערבה מנהלת האקסלרטור מעוף -טק וההאב, ואלישע קוחר המנהל המקצועי של האקסלרטור מטעם חברת Cinnovate, שהציגו בפני המשתתפים, את תכנית האקסלרטור הטכנולוגי שמטרתו סיוע למיזמים טכנולוגים בתחילת דרכם והפיכתם לסטרטאפים טכנולוגים מצליחים. 

האקסלרטור החדש שנפתח בנהריה, הוא תכנית האצה ייחודית בת חצי שנה למיזמים בשלב הפיתוח. המיזמים שנבחרו, מקבלים מעטפת שירותים והטבות חסרת תקדים בין חברי ה-Hub והקהילה. במסגרת התכנית, נבנית עבור כל מיזם תכנית עבודה שבועית עם מנטורים מובילים בתחום המלווים את התהליך, החל מסיוע ליזמים בהבשלת הרעיון לכדי מיזם, וכלה בסיוע ביצירת Networking ובגיוס מימון והשקעות, על מנת, להביא את הרעיון של היזמים לחברת הזנק (STARTUP), להנגיש אותם למשקיעים, קרנות השקעה, מענקי מדינה ולחבר אותם לתעשייה, כאשר המטרה העיקרית של התהליך היא להגיע לשוק כמה שיותר מהר.

יצוין כי מדי חודש יקיים מעוף טק נהריה, הרצאות לקהל הרחב במטרה לקדם את האקוסיסטם היזמי בעיר.

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות