fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה: בניינים בכפר ורדים

אבן פינה בכפר ורדים. כחלון ויחיאלי (צילום: דוברות כולנו)
אבן פינה בכפר ורדים. כחלון ויחיאלי (צילום: דוברות כולנו)

בטקס חגיגי  שנערך בשבוע שעבר הונחה אבן פינה לשלב ג' בכפר ורדים במעמד שר האוצר ויו"ר כולנו, משה כחלון, ראש המועצה המקומית כפר ורדים, סיון יחיאלי,  התעשיין ומקים כפר ורדים סטף ורטהימר, חברת הכנסת ממפלגת כולנו, ד"ר יפעת שאשא ביטון וראש עיריית  מעלות תרשיחא, יו"ר מנהלת הגליל ויו"ר אשכול גליל מערבי, שלמה בוחבוט. טקס הנחת אבן הפינה התקיים באתר בו יקום אזור תעשייה ותעסוקה משותף לכפר ורדים ולמעלות-תרשיחא.

בשלב ג׳ נבנים למעלה כ־2,100 יח״ד לצד אזור תעסוקה מתקדמת על עתודות קרקע גדולות מצפון־מערב לכפר ורדים הוותיק ובהמשך לו. השלב יגדיל את מספר התושבים לכ־14 אלף, תוך שאיפה מתמדת לשימור אופיו הייחודי של הישוב.  תוכנית בניין עיר מחולקת בין בתים צמודי קרקע בבנייה עצמית ובגדלי מגרש משתנים, וחלקה הארי מיועד לשיווק עבור יזמים לצמודי קרקע ולבנייה רוויה.

אבן פינה בכפר ורדים. כחלון ויחיאלי (צילום: דוברות כולנו)
אבן פינה בכפר ורדים. כחלון ויחיאלי (צילום: דוברות כולנו)

שר האוצר ויו"ר כולנו, משה כחלון: "זאת ארץ ישראל שלנו וצריך לפתח אותה ולכן אני שמח לראות את ההתמדה שיש בפיתוח הצפון והגליל. אנחנו צריכים להמשיך לפתח את האזור מבלי להתחשב בערך הקרקע ומבלי לתת לקשיים לעצור בעדנו . בעיית הדיור הייתה קיימת הרבה זמן אבל אנחנו לוקחים אותה על עצמנו ואנחנו גם נפתור אותה. בקרית שמונה, הקמנו את שכונת יובלים אחרי 10 שנים שלא בנו שם, בעכו הקמנו 10,000 יחידות דיור. אנחנו ממשיכים לעבוד ולבנות גם בקריות, בצפת ובמעלות. גם הקצבאות של הנכים נשארו זהות 15 שנים עד שזיהינו שיש בעיה והחלטנו לפתור אותה. אנחנו נטפל בנכים, כמו שטיפלנו בחיילי צה"ל וכמו שעשינו את תכנית 'משפחה נטו' – כי בשביל זה אנחנו פה".

ראש המועצה המקומית כפר ורדים, סיון יחיאלי: ״אנחנו ניצבים כאן כאשר מולנו עובד הציוד הכבד במלוא המרץ בפיתוח שלב ג' של כפר ורדים. אי אפשר שלא להודות ולהעריך, אדוני שר האוצר, את העשייה שלך למען הפריפריה. לא דיבורים – מעשים! הדחיפה והתמיכה הנמרצת שלך למגורים איכותיים יחד עם תעסוקה איכותית כאן בגליל הם המפתח לשגשוג אמיתי.

השינוי שקדמתם בחוק לעידוד השקעות הון וההשפעה שלו על החברות הממשלתיות הופכות את האזור להרבה יותר אטרקטיבי עבור מעסיקים. תודה לך אדוני השר, ולח"כ יפעת שאשא ביטון, הנציגה הנאמנה של הגליל בכנסת על האמון.חשוב לי בהזדמנות זו להודות לצוות של רמ"י שעומד לרשותנו בכל עניין ובלעדיו לא ניתן היה לקדם דבר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות