fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כיצד נשפר את סיכויי הבית להימכר?

גיל רון (צילום: יח"צ)
גיל רון (צילום: יח"צ)

 

גיל רון (צילום: יח"צ)
גיל רון (צילום: יח"צ)

כשאנו עומדים בפני מכירה, אין זו רק שאלה של מזל או עיתוי נכון. לנתוני הבית והסביבה חשיבות מכרעת, אבל היערכות מקדימה תגדיל את הסיכויים של כל מוכר להרשים את הקונים הפוטנציאליים שלו ולגרום להם לרכוש את הנכס.

אז מה עושים כדי להכין את הבית למכירה ולשפר את סיכוייו להימכר?

  1. תיקונים ושפצורים. בראש ובראשונה בדקו מה דורש תיקון ומה שיפוץ. אריח שבור, ברז דולף, חלון רופף או קיר מתקלף הם תיקונים שכדאי לבצע לפני שמתחילים בתהליך המכירה. כך גם לגבי חוטי חשמל רעועים, שקעים או נורות שרופות. אם יש בביתכם קירות עם צבעים עזים במיוחד, חדשו אותם בצבע רגוע יותר.
  2. סדר. יש לדאוג לבית נקי ומסודר. נכון, סדר וניקיון לבדם לא יביאו למכירה, אבל הם לפחות יתנו לרוכש שקט נפשי באשר לטיפול שלכם בבית עצמו. אם גיליתם שלא השתמשתם בחפץ מסוים יותר משנה, אולי הגיע הזמן לפנות אותו. חפצים קטנים שלהם אתם עדיין זקוקים, אחסנו במגירות או בקופסאות סגורות כדי לרכך מעט את המראה המבולגן.
  3. המעיטו בריהוט. חדר ייראה תמיד גדול יותר עם מעט ריהוט. דללו כורסאות, ספות או כיסאות מחדר המגורים. גם רהיטים שחוסמים נוף או מעבר יכולים להיכנס בקלות לקטגוריה של דילול פריטים. לא יודעים לאן להעביר את המיותר? קיימת אפשרות לשכור שטח לאחסון קצוב בזמן. העיקר שתעניקו למתעניינים את התחושה שיש הרבה מקום בבית הזה.
  4. שלב הקוסמטיקה. נקו מדפים מאובקים, שאבו את השטיחים. הבריקו את החלונות ונקו את התריסים שצברו לכלוך. גם מכלי הסניטציה כדאי להסיר את האבנית, נקו את פתחי המזגן והסתכלו בתקרה וחפשו קורי עכביש שהגיע הזמן לסלק.

ועוד כמה סודות חשובים:

@ פזרו ברחבי הבית או שיתלו בגינה פרחים צהובים. הצבע הצהוב מעורר רגש קנייה.

@ השקיעו יותר במראה המטבח. ברוב המקרים מתחיל סיור המכירה דווקא בו, ואף קונה לא יאהב את הרעיון שנדרשת ממנו גם השקעה כספית משמעותית לצורך החלפתו.

@ בשום מקרה אל תשתמשו במטהר אוויר. ניחוחות מלאכותיים כאלה עלולים להחשיד כי יש בבית ריחות נוספים שעדיף להסתיר.

@ לפני הצגת הדירה הכניסו לתנור עוגה. ניחוחות האפייה מעוררים תחושות של בית חם ומזמין.

באדיבות גיל רון, משווק נדל"ן בכיר במשרד פנורמה נכסים המתמחה בשיווק דירות יוקרה, פנטהאוזים, קוטג'ים, ובפרט ניהול ושיווק פרויקטים חדשים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות