fbpx
Nahariyya, IL
28°
Fair
21h22h23h0h1h
27°C
27°C
26°C
26°C
26°C

משרד עו"ד אושרי שלוש מנהריה נבחר כמשרד מוביל בתחום הנדל"ן

עו"ד שלוש: "הדירוג מהווה עבורנו הכרה והערכה לעשייה המשפטית לאורך השנים".
צוות משרד עורכי הדין ונוטריון אושרי שלוש צילום: קמליה

 

עו"ד שלוש: "הדירוג מהווה עבורנו הכרה והערכה לעשייה המשפטית לאורך השנים"

גם השנה: משרד עורכי הדין ונוטריון אושרי שלוש מנהריה דורג ע"י חברת הדירוג דן אנד ברדסטריט כמשרד עורכי דין מוביל וידוע בתחומי הנדל"ן וההתחדשות העירונית לשנת 2018.

יוזכר, כי לפני כשלוש שנים, משרדו של עו"ד אושרי שלוש רשם הישג כאשר נכנס לראשונה לדירוג היוקרתי והיה למשרד היחיד מהפריפריה המופיע בדירוג.

משרדו של עו"ד שלוש נבחר השנה גם על ידי המדד להתחדשות עירונית בשיתוף חברת מדלן, כאחד ממשרדי עורכי דין המובילים בתחום התחדשות עירונית. בנוסף, המשרד מדורג גם השנה כמוביל בענפי הנדל"ן ותכנון ובנייה ע"י חברת הדירוג "ביץ די. אי. קופאס".

חברות הדירוג של דנ"ס ובי. די. אי, דירגו 40 תחומי נישה לפי תחומי עיסוק והתמחות של משרדי עורכי דין. הדירוג המקצועי מתבסס על קריטריונים ותנאי סף הכוללים רשימת לקוחות, היקף פעילות,  ראיונות והמלצות מאנשי מפתח בענף ומתחום המשפט והנדל"ן כולל לקוחות.

עו"ד שלוש : "אנו גאים גם השנה להימנות על משרדי עורכי הדין המובילים בתחום הנדל"ן על כל רבדיו. הדירוג מהווה עבורנו הכרה והערכה לעשייה המשפטית לאורך השנים. אנו נמשיך ונקפיד להעניק שרות משפטי  מקצועי יעיל ואמין. עבדותנו הקשה, והיקף לקוחותינו, אפשר לנו לפתוח סניף נוסף בתל אביב, דבר שבהכרח יוביל את המשרד להגדיל את פעילותו, בעיקר בתחום ההתחדשות העירונית בגוש דן".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות