fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משפחת באלוה מכרמיאל מעניקה מלגות על התנדבות בקהילה

במסגרת מסע של מורשת, פרויקט ההנצחה ע״ש סמ״ר נדב באלוה שנפל במלחמת לבנון השנייה, חילקה המשפחה שתי מלגות לתלמידים מצטיינים
נדב באלואה צילום באדיבות המשפחה
חלוקת תעודות הצטיינות על שם נדב באלוה

דומה ששמו של סמ"ר נדב באלוה שנפל במלחמת לבנון השנייה, קבע את אופיו, התנדבות הייתה המוטו בחייו של הלוחם, שתמיד היה שם גם עבור חבריו.

ביום חמישי שעבר נערך בבית הספר אורט פסגות טקס מצטיינים בו חולקו תעודות הצטיינות בתחומים שונים למסיימי כיתות י״ב.

במסגרת מסע של מורשת, פרויקט ההנצחה ע״ש סמ״ר נדב באלוה לרווחת הקהילה, חילקה המשפחה שתי מלגות לתלמידים מצטיינים בתחום ההתנדבות למען הקהילה.

אליפז, אביו של נדב, אמר בטקס: ״נדב באלוה לוחם סיירת אגוז ובוגר בית הספר מגדים, נהרג במלחמת לבנון השנייה בקרב במרון א-ראס. נדב כשאני חושב עליך יש לי רק מילה אחת בראש – טוב. אתה היית התגלמות הטוב בעולם, קרנת מרוב טוב לב ואהבה. חבריך מספרים שבמסלול היית הבולט מכולם בזכות זה שהיית הראשון להתנדב לכל משימה. ההתנדבות והנתינה היו אבני הדרך של נדב ולכן החלטנו להוקיר תלמידים ששמו להם למטרה להתנדב ולתרום לקהילה ולהעניק להם מלגה על שם נדב".

מסע של מורשת הינו פרויקט הנצחה על שם נדב לרווחת הקהילה ולהמשך מורשתו.

אליפז: "הנתינה באה מהלב ופותחת לבבות, היו גאים במי שאתם והמשיכו בפעילותכם הברוכה. לכם המסיימים, הצלחה בהמשך הדרך ותמיד תזכרו הנתינה נותנת לנו יותר. גדולתנו היא לא במה שיש לנו אלא במה שאתנו נותנים לאחר".

בסיום דבריו העניקו בני המשפחה תעודות הערכה ומלגה לתלמידים שני טישלר ותדהר מעוז.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות