fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מקומי בכיף שלי: מלכת הסטייל גליה גולדרינג כהן

בגיל 40 החליטה לעזוב הכל וללמוד סטיילינג. היום היא אחת הסטייליסטיות העסוקות באזור
גליה גולדרינג כהן. צילום: ליאת אבוחצירה בן דרור
גליה גולדרינג כהן. צילום: ליאת אבוחצירה בן דרור

גליה גולדרינג כהן (45) מנהריה, היא הסטייליסטית הכי שיקית שתמצאו בשטח. תזהו אותה לפי התלתלים הזהובים, האאוטפיט הייחודי והחיוך שלא יורד לה מהפנים. למה היא מחייכת אתם שואלים? כי בגיל 40, אחרי תואר בסוציולוגיה וחינוך ו – 17 שנים במרפאה לכירורגיה פלסטית, החליטה שהיא מעניקה לעצמה את המתנה הכי טובה שיכולה להיות: ללמוד ולעסוק רק במה שהיא אוהבת. כמה מאתנו יכולים להגיד שהם קמים בבוקר ואוהבים את מה שהם עושים? לא רבים. יש משהו מרגש באישה שמחליטה ללכת עם האהבה שלה עד הסוף. עם קבלת ההחלטה, נישקה את הבעל ואת שלושת בניה ויצאה ללימודי סטיילינג בשנקר.

"תמיד היתה לי אהבה עצומה לאופנה" היא מספרת בעיניים נוצצות. "הארון שלי תמיד היה מלא בפריטים מיוחדים, שהייתי כמובן משאילה לכל החברות. במהלך הלימודים באוניברסיטה, גרתי בירושלים, והעיר היתה כמו מגרש משחקים נפלא לבחורה כמוני, עם השוק הצבעוני במחנה יהודה, והחנויות הנסתרות שאהבתי לגלות. זו היתה תקופה נהדרת לפני ההשתלטות של רשתות האופנה והרשתות החברתיות על חיינו, ובירושלים, הבנתי כמה אני אוהבת למצוא פריטים מיוחדים, שיאפיינו אותי".

התואר שלמדה בירושלים לא ממש שימש אותה אחרי הלימודים. היא הכירה את בעלה, ויחד עברו להתגורר בקריות, עד שהחליטו שהם חוזרים לנהריה, העיר בה גדלה. כשסיימה את לימוד הסטיילינג, החלה לעבוד בתחום בשיא המרץ. היא עבדה בהפקות אופנה, תצוגות אופנה, בנתה מייצגים בקניונים וכמובן, ליוותה המון אנשים שבחרו בה לבצע מהלך של סטיילינג אישי.

בתוך כך, חמש שנים אחרי, גולדרינג-כהן היא אחת הסטייליסטיות העסוקות באזור. היא מרצה ומעבירה סדנאות בנושא לנשים וגברים וגם לבני נוער. "ההרצאות לבני הנוער מאוד חשובות לי. אני מלמדת אותם להיות מחוברים לגוף שלהם, להבין שלכל אחד יש המבנה שלו, וצריך לדעת איך להתלבש, כדי להביע את האני האמיתי שלו".

היום היא עדיין מבלה את זמנה בהפקות אופנה שונות ומגוונות ומוצאת את עצמה כמה פעמים בשבוע מול ארונות בגדים של לקוחות המבקשים לבצע שינוי בגרדרובה: "אני ממש מאמינה, שכשאדם מתלבש בהתאם לאופי שלו, הבגד נראה עליו מצוין. לפני שאני ממליצה משהו ללקוחות, אני קודם כל לומדת להכיר אותם, את מבנה הגוף שלהם, מה הצבעים שהם אוהבים ומה מתאים להם. אני מראה להם שהשינוי מגיע מתוכם, כך שבפעם הבאה שייבחרו בגדים, הם ידעו בדיוק מה לקנות".

והיא גם מגלה לנו כמה טיפים חשובים: "לפני הכל, פשוט תהיו אתם. אני מציעה לעשות סדר בארון פעם או פעמיים בשנה. היום המגמה היא מלתחה יותר מינימליסטית. לא לקנות כמויות של בגדים שאח"כ סתם מכבידים על הארון ולא נלבשים. אצל נשים במיוחד, חשובה ההלבשה התחתונה, תחתונים ללא תפרים שאורזים הכל וחזייה טובה שמחזיקה את החזה כמו שצריך. ועוד משהו קטן, גם כשרוכשים בגדים צריך להתחשב באיכות הסביבה, והייתי ממליצה להימנע מרכישה של פרוות אמתיות וכל מה שגורם נזק וסבל לאחרים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות