fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תרשיחא: ניסיונות לאיחוד של הרשימות הערביות

רשימתו של חבר מועצת העיר נחלה טנוס מבקשת להתאחד עם הרשימה של איימן שנאתי. שנאתי, בשלב זה, לא מגיב
עתיד תרשיחא. טנוס (צילום: יח"צ)
עתיד תרשיחא. טנוס (צילום: יח"צ)

רשימת הברית הלאומית דמוקרטית למען תרשיחא, בתמיכת מפלגת חד"ש, פתחה את קמפיין הבחירות שלה. הרשימה, בראשות חבר מועצת העיר נחלה טנוס קוראת לאיחוד בין כל הסיעות הערביות בעיר.

בבחירות 2013 טנוס נכנס למועצת העיר עם שני מנדטים ושימש חבר אופוזיציה.  רשימת אחווה של איימן שנאתי השיגה מנדט אחד, ושנאתי מונה לסגן ראש העירייה שלמה בוחבוט.

עתיד תרשיחא. טנוס (צילום: יח"צ)
עתיד תרשיחא. טנוס (צילום: יח"צ)

טנוס אמר השבוע: "מעלות תגיע ל-50 אלף תושבים ואנחנו נוסיף להיות מיעוט ואיש לא יתייחס לצרכים ולמצוקות שלנו. לכן ברשימה משותפת נוכל להגיע גם לארבעה מנדטים, רק ששנאתי מונע את האיחוד". בתרשיחא מתגוררים כיום כ-3300 תושבים.

לדברי טנוס, האינטרס של בוחבוט הוא שהרשימות הערביות לא יתאחדו. "אנחנו ויתרנו על סגנות. מבחינתנו, ששנאתי יהיה סגן, אבל שייכנס לאיחוד, שלא ייתן יד לפילוג. אנחנו חייבים לחשוב על עתידה של תרשיחא, כדי שלא נישאר מיעוט, כי המגזר הערבי לא ממהר לגור כאן. הסוגיה מדאיגה אותנו מאוד. דיברתי עם איימן שנאתי. הוא הציע שנעשה פריימריז, אבל זה ממש לא ריאלי בכפר כל כך קטן".

טנוס מתכוון לקדם את נושא הקרקעות לבנייה לבני תרשיחא. "החינוך כאן מתדרדר משנה לשנה. זה כבר לא שייך לאופוזיציה או קואליציה.  אם הוא  מתעקש, שיצטרף לרשימה של בוחבוט".

מאיימן שנאתי לא התקבלה תגובה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות