fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שמעון זגורי: להחזיר את ההנחה בארנונה

שמעון זגורי, מעלות. בן 57, נשוי למרים, אב לשתיים וסב לארבעה
מעלות כמרכז הגליל. שמעון זגורי (צילום: פרטי)
מעלות כמרכז הגליל. שמעון זגורי (צילום: פרטי)
מעלות כמרכז הגליל. שמעון זגורי (צילום: פרטי)
מעלות כמרכז הגליל. שמעון זגורי (צילום: פרטי)

מקצוע: לשעבר בעל עסק למוצרי חשמל במעלות ובנהריה. כיום עוסק בתחומים שונים, כולל נדל"ן.

סיעה: עצמאית, "בס".

רזומה: חבר מועצת העיר זה 10 שנים, מהן סגן ראש עירייה במשך שנתיים וחצי. היה יו"ר הוועדות להנחות בארנונה, מכרזים ועוד. היה חבר דירקטוריון בחברה הכלכלית. אשתי ואני פעילים זה שנים רבות בעשיית חסד לכל תושבי העיר, ללא הבדלי דת, גזע ומין.

מצע: בעזרת השם כשאבחר, אפעל מיידית בנושאים רבים ועיקריים, במטרה להפוך את מעלות-תרשיחא למרכז הגליל בחינוך, בתעסוקה, בדיור, ברווחה, בתשתיות ובתחום הדת. אפעל להבאת מפעלי תעשייה והיי-טק, אפעל לקידום הבנייה שנעצרה בעיר, וכתוצאה מכך, רבים מבנינו עזבו את העיר. אפעל מיידית להחזרת ההנחה של הארנונה לדירות מעל 130 מטר. אני יודע שמשפחות רבות הגיעו לעירנו בגלל הנחה זו, והיום, לצערי, משפחות רבות רוצות לעזוב בגלל ביטולה. אפעל לעזור למשפחות רבות שנקלעו לקשיים ואפעל מיידית לשיפור ושדרוג כבישים שחלקם סכנת חיים לעוברים בהם, ובעיקר בתרשיחא. אפעל מיידית לשדרג ולהרים מחדש את המרכז המסחרי הישן בלב מעלות, שבזמני כבעל עסק, היה פורח ומוקד מרכזי לכל האזור והיום, לצערי, נקלעים סוחרים רבים לקשיים וסוגרים את עסקם. אפעל להקמת ישיבות, קטנה וגדולה, וסמינר לנשים, שיהיה מוקד אזורי ולא כפי שבנינו ובנותינו לומדים היום בתנאים לא ראויים ורבים מהם מחוץ למעלות. כמו כן אפעל לבניית מקווה ובית כנסת בשכונת הזיתים ובשכונת יפה נוף.

ברצוני להרגיע את כול החוששים ומי שמכיר אותי יודע שאני לא בעד כפייה דתית ומאמין ושכל אחד באמונתו יחיה, תוך שמירה על הסטטוס הקיים. בנוסף, כמי שהיה חילוני בעבר, אני יודע ומכיר את צרכיהם של כולם, אפעל ואהיה אוזן קשבת לכל תושב ותושבת באופן שווה.

על העיר: הציבור בעיר זועק לשינוי וזה מה שדחף אותי לרוץ לראשות העירייה. כרגע, העיר נמצאת במצוקה של תעסוקה, דיור לזוגות צעירים וארנונה שתפחה.

מה הדבר הראשון שתעשה בעיר אם תיבחר: אפעל בנושא החינוך, שהוא מעל הכל, בעיני. אדאג לדיור ותעסוקה, אפעל כדי להפוך את מעלות למרכז הגליל.

מילה טובה: איני מטיל ספק בעשייה של בוחבוט. אין לי שום דבר אישי נגדו, הוא עשה והוא ממשיך לעשות, אבל הגיע הזמן לשינוי, לאחר 37 שנים. התושבים רוצים שינוי.

האשה שאיתי: אשתי מרים היא אשת חיל אמיתית. היא אשת חסד ונתינה, שעוסקת בכמה פרויקטים במקביל. אשתי היא אחד הגורמים שנתנו לי את המרץ ואת הדחיפה להתמודד לראשות העירייה. היא תומכת ומפרגנת.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות