fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוקחת את הכתר

ויקטוריה חרסונסקי, בת 18 ממעלות-תרשיחא, מועמדת לתחרות מלכות היופי של ישראל. השנה התחרות תתקיים, לראשונה בפורמט דיגטלי
האם היא תהיה מלכת היופי הבאה? ויקטוריה חרסונסקי (צילום: איתן טל)
האם היא תהיה מלכת היופי הבאה? ויקטוריה חרסונסקי (צילום: איתן טל)
האם היא תהיה מלכת היופי הבאה? ויקטוריה חרסונסקי (צילום: איתן טל)
האם היא תהיה מלכת היופי הבאה? ויקטוריה חרסונסקי (צילום: איתן טל)

ויקטוריה חרסונסקי ממעלות~תרשיחא היא מועמדת לתחרות מלכות היופי 2015. חרסונסקי הפכה לשם דבר בעירה, היות והיא המועמדת הראשונה ממעלות-תרשיחא בתחרות ששואפת אל הכתר. השנה, תחרות "מלכת היופי של ישראל" תתקיים לראשונה בפורמט דיגיטלי. החל מ-25 למאי, יוצגו 16 המועמדות שנבחרו בקפידה בערוץ מיוחד באתר ynet, ובמשך שבועיים יוכלו הגולשים להצביע עבור המועמדת המועדפת עליהם.

חרסונסקי, בת 18, תלמידת כיתה י"ב, אחות בכורה לשני אחים קטנים, לומדת חמש יחידות כימיה וביולוגיה. במקביל ללימודיה היא גם עובדת במפעל לטכנולוגיה במעלות. המשפחה עלתה לפני יותר מעשור מחבר העמים והתיישבה במעלות. מקורבים מספרים כי חרסונסקי הייתה ילדה מלאה, שהצליחה להשיל ממשקלה וכעת מסמנת וי וסוגרת מעגל גדול עם תחרות מלכות היופי.

חרסונסקי אוהבת חיות ומגדלת כלבה וחתול. בעתיד היא רוצה להתגייס לשירות חובה במשטרת ישראל (שח"ם) ומתכננת להיות קצינה ולהמשיך בעתיד כחוקרת פלילית. היא התנדבה במד"א במשך שנתיים ויודעת להגיש עזרה ראשונה ולבצע החייאה.

וכמו כל מלכת יופי מיועדת, היא מצוידת בחבר, העונה לשם מיכאל והשניים מתחזקים זוגיות במשך שנה ותשעה חודשים. על פי מקורות בן זוגה ואמה הם אלה שדחפו אותה להשתתף בתחרות. לדברי מקורבים חרסונקי מתכוננת לרגע הזכייה. במידה ותזכה יושמע השיר של רדפו: new thang ויש לה גם משפט לאומה. על פי אתר מלכות היופי החדש, במידה וחרסונסקי תזכה היא תגיד את המשפט: "'אין לי מילים לתאר את הרגשות שלי כרגע אבל ללא התמיכה שלכם לא הייתי מצליחה להגיע לכתר החיבוק הראשון". לאחר מכן היא תתקשר לאמה, ואחרי התחרות תאכל עוגת שוקולד חמה עם שוקולד רותח וכדור גלידת וניל

התירוץ שתמכור לחבר שלה רגע אחרי ההכתרה: "בייבי אני אוהבת אותך המון, אבל אנחנו צריכים להיפרד. התאהבתי במעצב שיער".

חרסונסקי היא המתמודדת היחידה מהצפון הרחוק. יחד איתה יש מועמדת נוספת מיקנעם. בשנת 2011 הייתה זו אביה הרוש מעכו שהתמודדה לכתר, ובשנת 2012 זכתה בתואר מלכת היופי של ישראל שני חזן מקרית אתא.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות