fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סקציה מעלות: קודינסקי עזב, פחימה חזר

הקבוצה, בהדרכת המאמן החדשה עבאס סואן, תפתח ביום שני הקרוב (30.7) את אימוניה לעונה הקרובה.
סקציה מעלות
סקציה מעלות (צילום: אדריאן הרבשטיין)

האימון יחולק לשניים. לחלק הראשון יוזמנו שחקנים חדשים, שחקני נוער ושחקנים שהוזמנו להתרשמות, והחל השני יהיה כבר עם הסגל הנוכחי. הקשר אסף פחימה, ששיחק בעבר במעלות, חתם, ומצטרף לאיתן אדרי, בן ביטון, אופק בנטלולה, פואד חיר א-דין וחאלד סואן, שכבר סיכמו. הקבוצה מחפשת שוער בכיר, אך הכוונה היא לנסות להשאיר גם את השוער הצעיר אור אדרי, שהציג בעונה שעברה יכולת טובה.

הבלם יורי קודינסקי, חתם בהפועל רובי שפירא מליגה א'. בקבוצה קיבלו את החלטתו של הבלם באכזבה מסוימת, אבל איחלו לו הצלחה.

היו"ר שלומי בן אבגי: "יורי שחקן בית אהוד ואהוב, ואנחנו באמת מאחלים לו מכל הלב שיצליח. הוא ביקש להתקדם לליגה גבוהה יותר, והבענו את הסכמתנו. אם ירצה לחזור, הדלת שלנו תמיד פתוחה בפניו".

בן אבגי גם הביע שביעות רצון ממינויו של עבאס סואן למאמן ואמר: "עבאס, לצד הניסיון הרב שלו בכדורגל והרזומה שלו כשחקן, מביא עמו רוח חדשה. הוא דמות מוכרת בכדורגל הישראלי ואנחנו בטוחים ביכולתו לקדם את מעלות". ניסים שיון מונה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער של סקציה מעלות. בן אבגי: "לניסים יש הרבה זכויות במועדון ואנו שמחים על הצטרפותו".

תקציב הקבוצה קוצץ לעומת העונה שעברה ויעמוד על כ-550 אלף שקלים, לעומת 650 אלף שקלים בעונה שחלפה.  בן אבגי: "אומנם התקציב ירד לעומת העונה שעברה, אבל יש אופציה להגדלתו, במידה והקבוצה תרוץ חזק בצמרת". בקבוצה עדיין בוחנים עלויות לקיום מחנה אימונים של 3-4 ימים בארץ.  

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות