fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעלות-תרשיחא: "מקווה לעשות היסטוריה"

מוטי בן דוד מאמין ביכולתו לנצח כבר בסיבוב הראשון את ראש העירייה מכהן כבר 42 שנה. "אני המתמודד היחיד שמממן מכיסו את הקמפיין כולו, כדי שאחר כך לא אהיה חייב לבעלי אינטרס אלא לתושבים בלבד"
מוטי בן דוד צילום יח"צ
מוטי בן דוד | צילום יח"צ

המועמד לראשות עיריית מעלות-תרשיחא מוטי בן דוד מסתמן ככוח עולה. היו שזלזלו בו וכינו אותו מועמד קש, אך הוא הוכיח שבמרוץ הזה הוא נשאר עד הסוף. מולו מתמודדים לראשות העירייה שלושה: ראש העירייה המכהן שלמה בוחבוט, ארקדי פומרנץ ועו"ד יוסי ברדא.

מוטי בן דוד, למה כדאי לבחור בך?

"בשביל לנהל עיר נדרשת מנהיגות אחראית, עם חזון, ניקיון כפיים ושקיפות. אני פה בשביל להוביל את העיר ולהפוך אותה למובילה בצפון. אנחנו נחזיר למקומם את הערכים הבסיסיים שאבדו. נחזיר את התקווה לתושבי העיר. אני המועמד היחידי שנולד, גדל והתחנך בעיר ומכיר אותה לאורך ולרוחב. אני גם המתמודד היחיד שמממן מכיסו את הקמפיין כולו בלי להיעזר בגורמים חיצוניים, כדי שאחר כך לא אהיה חייב לבעלי אינטרס, אלא לתושבי מעלות תרשיחא בלבד.

"הסיעה שלי 'דרך חדשה' מייצגת את המגוון הרחב ביותר של האוכלוסייה. אני מגיע ממשפחה שורשית. התחתנתי עם אנג'לה שעלתה מחבר המדינות ואני מאמין בקדמה ובחדשנות. הקבוצה שלי מורכבת מאנשים מומחים בתחומים שונים. אנשים שהאינטרס היחיד שלהם הוא טובת העיר ואנשיה. הגעתי מתוך העירייה שם שימשתי בתפקיד מקצועי כמנהל בכיר במערכות המידע ואני מכיר את התנהלותה של המערכת העירונית. אני מצפה בכיליון עיניים לעשות היסטוריה כבר בסיבוב הראשון ולנצח את ראש העיר שמכהן כבר 42 שנה".

מוטי בן דוד צילום יח"צ
מוטי בן דוד צילום יח"צ

איך אתה מסכם את מערכת הבחירות הנוכחית?

"במשך 10 חודשים אני עובר בית, בית, מתדפק על דלתות, מתקבל באהבה גדולה, נפגש עם תושבים ומקשיב לבעיות ולצרכים. אני רואה את הרצון העז של התושבים לצאת לדרך חדשה. אני חוזר הביתה בשעות הקטנות של הלילה מלא בכוח, בסיפוק עצום ובחוויות וסיפורים שמרכיבים את העיר שלנו. הבעיות שעולות הן בעיות שאני יודע שיש להן מענה, שיש להן פתרון, אני אהיה ראש עיר שקשוב לצרכים של התושבים ושהאינטרס היחיד שיעמוד לנגד עיני הוא התושבים.

"חשוב היה לי לאורך כל הקמפיין להיות אמיתי עם התושבים. לא הצהרתי שאני דתי כדי למצוא חן בעיני המגזר הדתי, כפי שעושים חלק מהמתמודדים, לא הפצתי סקרים שמשרתים אותי ומטעים במכוון את התושבים, הבאתי את האמת הפנימית ואת הערכים עליהם גדלתי ואנשים יודעים להעריך זאת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות