fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעלות: נשללו סמכויות פומרנץ

ארקדי פומרנץ
ארקדי פומרנץ (צילום: יח"צ)
ארקדי פומרנץ
ארקדי פומרנץ (צילום: יח"צ)

שבוע אחרי שסגן ראש עיריית מעלות-תרשיחא ארקדי פומרנץ הודיע כי יתמודד מול בוחבוט בבחירות הקרובות, שלל ממנו בוחבוט את כל סמכויותיו כממלא מקום ראש העירייה. במכתב ששלח בוחבוט לפומרנץ הוא אומר לו, כי נשללו ממנו סמכויותיו כמחזיק תיק הקליטה, מחזיק תיק תיירות וכיו"ר ועדת היגוי לקליטה.

מהמכתב: "מאז הצטרפותך לקואליציה הצבעת באופן עקבי בעד החלטות ההנהלה, ומעולם לא השמעת כל ביקורת בנושא. בפרסום שהוצאת למדתי, כי לפתע גילית שהתקציב בעייתי ולפתע מצאת שהעירייה מתפקדת לדעתך באופן לקוי. העובדה כי לא העלית טענות אלה במשך ארבע שנותיך בקואליציה ובתפקיד מ"מ ראש העיר, כנראה בגלל רצונך לקבל את שכר מ"מ ראש העיר, מלמדת כי כסף ושכר משבשים לכאורה את שיקול דעתך, ופוגעים בנאמנותך לעיר ולתושביה, על כן אני רואה סכנה בהשארת סמכויות בידך".

פומרנץ בתגובה: "ראש העירייה, מסיבות לא ברורות, החליט לקחת את סמכויותי כממלא מקום ראש העיר. איני רואה סיבה מוצדקת כלשהי. אני יכול לנחש שאלה הן סיבות אישיות, אמוציונליות ולא מקצועיות של 'מלך' עירייתנו. לפני 37 שנים ראש העיר הרגיש היטב. אך כיום העיר רוצה לראות אישיות פרוגרסיבית אשר מבינה את החיים האינטנסיביים של היום ומחר. הבנתי והערכתי את ראש העירייה בשלוש וחצי שנים האחרונות אך חבל שהוא לא מבין שלאחר 37 שנות שלטון הגיע הזמן לעזוב ולהעביר את השלטון למנהיגות חדשה ורעננה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות