fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעלות זכתה בפרס שרת התרבות והספורט על הישגיה בספורט

מעלות תרשיחא זכתבה בפרס בקטגוריית ערים קטנות על השקעתה והישגיה בספורט. השרה לימור לבנת תעניק לראש העיר שלמה בוחבוט בחודש הבא פרס כספי בשווי 75 אלף שקלים
שלמה בוחבוט ולימור לבנת (צילום: דוברות)
שלמה בוחבוט ולימור לבנת (צילום: דוברות)
שלמה בוחבוט ולימור לבנת (צילום: דוברות)
שלמה בוחבוט ולימור לבנת (צילום: דוברות)

מעלות תרשיחא זכתה במקום הראשון בפרס התרבות והספורט שניתן על ידי השרה לימור לבנת. בשנה שעברה קיבלה העיר את המקום השלישי באותה התחרות.

הפרס בתחום הספורט מחולק לערים שזכו בשלושת המקומות הראשונים בקטגוריות הבאות: עיר גדולה, עיר קטנה, מועצה מקומית, מועצה אזורית. העיר מעלות תרשיחא כאמור זכתה במקום הראשון בתחום הספורט בקטגוריית ערים קטנות. במסגרת זכייתה תקבל העיר גם פרס כספי בסך 75 אלף שקל שינותבו לרווחת התושבים.

הפרס  הוא פרי יוזמתה של השרה, כאשר בשנת 2011 החליטה להעניק פרס לרשויות מקומיות על מנת לעודד אותן לקדם ולטפח פעילות מגוונת וענפה בתחומי התרבות והספורט לרווחת התושבים. זוהי השנה השלישית ברציפות שבה מוענק הפרס היוקרתי בשווי כולל של כ – 1.1 מיליון שקלים.

בנימוקי השופטים נקבע, כי מעלות תרשיחא הצטיינה בטיפוח הייצוג הספורטיבי של היישוב בכל תחומי הספורט התחרותי ועידוד השתתפותן של קבוצות היישוב בליגות היישוביות ובפיתוח התשתית החומרית והמבנית הדרושה לפעילות הספורטיבית, באמצעות השקעת משאבים תקציביים בבנייה ושדרוג מתקני הספורט השונים בשטח היישוב.

שרת התרבות והספורט לימור לבנת: "אני מברכת את מעלות תרשיחא על זכייתה בפרס. אני שמחה, שפרס זה, אותו יזמתי, הפך למפעל חשוב המעודד רשויות מקומיות לפתח ולקדם באופן מרשים את תחום התרבות בתחומן ובכך להשפיע ולשפר את תרבות הפנאי של התושבים ואיכות חייהם".

ראש העיר מעלות תרשיחא ויו"ר מרכז השלטון המקומי שלמה בוחבוט: "אני שמח, גאה ומודה לחברי הועדה אשר בחרו להעניק את הפרס המכובד למעלות תרשיחא. אנו מאמינים כי הספורט הוא דרך למוביליות חברתית ועל כן אנו משקיעים את מירב מאמצנו על מנת לטפח קבוצות ספורט, לפתוח מתקני אימונים, להביא למודעות הציבור את החשיבות בספורט כדרך נכונה לחיים ועוד. אני מודה לשרה לימור לבנת ומאחל למעלות תרשיחא להמשיך ולהצטיין בתחומים אלו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות