fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעלות: הוגש כתב אישום בפרשת שוחד נגד חבר מועצה לשעבר

המועמד לראשות עיריית מעלות תרשיחא וחבר מועצה לשעבר שמעון זגורי מואשם כי שיחד תושב תרשיחא להצביע עבורו בבחירות לראשות העירייה, תמורת סכום של אלפי שקלים
מעלות כמרכז הגליל. שמעון זגורי (צילום: פרטי)
מעלות כמרכז הגליל. שמעון זגורי (צילום: פרטי)
מעלות כמרכז הגליל. שמעון זגורי (צילום: פרטי)
שמעון זגורי (צילום: פרטי)

פרקליטות מחוז חיפה  הגישה לבית משפט השלום בעכו כתב אישום, בגין עבירת מתן שוחד בחירות נגד שמעון זגורי, שהיה מועמד בבחירות האחרונות לראשות עיריית מעלות-תרשיחא וכיהן כחבר מועצת העיר.

על פי עובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עוה"ד שגב אדלר, עולה כי באמצע חודש אוקטובר 2013, נפגש מר זגורי עם כמאל סויטאת – תושב העיר, תוך שסוכם כי מר זגורי ייתן לסויטאת סך של 3000 שקלים, זאת בתמורה לכך שהוא יצביע עבורו בבחירות לראשות העיר ולמועצת העיר, וכן ישפיע על 50 מבני משפחתו ומכריו להצביע עבורו. בהתאם להסכם השוחד, נתן זגורי לסויטאת 1800 שקלים והבטיח לתת לו 1200 שקלים נוספים לאחר הבחירות, ולאחר שייווכח כי סויטאת עמד בחלקו בהסכם השוחד.

לאחר הבחירות, ומשזגורי סבר כי סויטאת לא עמד בהסכם השוחד, ולא הצביע בעצמו ולא השפיע על אחרים להצביע עבורו בבחירות, דרש זגורי ממנו להחזיר לו את כספי השוחד. בד בבד, הוגש כתב אישום כנגד מר כמאל סויטאת, בגין קבלת כספי השוחד מזגורי.

לפני הגשת כתב האישום שנערכה בכפוף לשימוע אמר זגורי: "אני חף מפשע. אני פועל רק פי חוק. נחקרתי לפני שנה ואיפה הקולות? לא היו קולות בתרשיחא אז לא הגיוני שיהיה שוחד.  האמת תצא לאור, אני מקבל את הכל באהבה. אני אלחם ואוכיח שאני חף מפשע".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות