fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנה חמה

פסטיבל "טעם בגליל" ה-1 מציע יומיים של גסטרונומיה והופעות לכל המשפחה סביב אגם מונפורט שליד מעלות. הכניסה חופשית
אגם מונפורט צילום: רועי שפרניק, עיריית מעלות
אגם מונפורט צילום: רועי שפרניק, עיריית מעלות
 אגם מונפורט צילום: רועי שפרניק, עיריית מעלות
אגם מונפורט צילום: רועי שפרניק, עיריית מעלות

עיריית מעלות-תרשיחא בשיתוף בלו סטון ועמותת פסטיבל שקל, יערכו בחול המועד סוכות, לראשונה, את פסטיבל "טעם בגליל", פסטיבל גסטרונומי חדש לכל המשפחה, סביב אגם מונפורט שליד מעלות.

הפסטיבל מציע שלל חוויות לכל המשפחה ולכל הגילאים, החל מאוכל טעים ומעניין, דרך יינות טובים ובירה צוננת, וכלה בהופעות חיות של אמנים מקומיים וארציים שירימו את החוויה לשחקים. בנוסף תוכלו למצוא שפע חוויות עבור הילדים.

בפסטיבל ייקחו חלק עשרות עסקים מתחום הקולינריה, בהם מסעדות, מעדניות, יקבים, מחלבות ועוד, בדגש על קולינריה צפונית ואותנטית, הנמנים עם מיזם אוצרות בגליל. הכוונה היא להעביר את חוויית "טעם העיר" מתל אביב אל הפריפריה בפסטיבל חגיגי לכל המשפחה, שיאפשר טעימות וחוויה גסטרונומית ייחודית במקום אחד. מיזם אוצרות הגליל נמנה על נותני החסות לאירוע מתוך כוונה לתמוך ולמסד אירועים קולינריים בגליל המערבי.

במסגרת הפסטיבל תקים עמותת פסטיבל בשקל מתחם ילדים איכותי (18:00_12:00) ובו יתקיימו הפעלות, סדנאות והצגות מקוריות של תיאטרון אהל. בנוסף תוצב במקום ספרייה ניידת, שם יוכלו הילדים לקרוא על מחצלות, בליווי מדריכים. עוד במתחם: סדנת פופ~אפ להכנת ספרים קופצים ושתי הצגות ילדים מדי יום.

לצד מתחם הילדים יוקמו פאב עם במה אינטימית, מתחם נוער עם סדנאות ייעודיות לבני נוער, רחבת ברייקדנס, קיר גרפיטי, מתחם תוכן עם דוכנים שעוסקים בתוכן הפסטיבל ומכירת דברי האמנים, וכן חומרי הסברה על סוגיות תרבות ואמנות בישראל 2015.

מדי ערב החל מהשעה 18:00 יתקיימו על הבמה המרכזית הופעות חיות של הרכבי נוער ואמנים מהשורה הראשונה.

במקביל יפעלו באגם סירות הפדאלים, מתחם ההחלקרח והקרטינג והמסעדות במקום.

אגם מונפורט, ד'-ה', 1.10-30.9,  הכניסה חופשית

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות